Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Blijft een gave variant! ‘t Is dat ik m’n Marina Militare Master al heb…

13 likes

Dibs… :innocent:

6 likes

Vind ik mezelf ook en die doe ik ook niet weg :crazy_face:

4 likes

Sorry kroegleden, vanavond even geen :shark: maar seiko #golden #NA

10 likes

Geen probleem hoor, Patrick. :ok_hand:

Seiko is toch een beetje The Poor Man’s Squale. :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Hey, die heb ik ook nog gehad, ooit! Was een leuk en uiterst degelijk horloge!

1 like

Daar zal je geen spijt van hebben, draagt echt heel lekker :+1:

1 like

Patrick gefeliciteerd met je gouden vijfje, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:
Maar dat ze je binnengelaten hebben met een Seiko in de Squale kroeg, zijn ze toch heel coulant naar jou toe :wink:

@Paul, ga je nu ruzie zoeken met de Seiko liefhebbers :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kijk even naar wat ik om mijn pols heb :point_down:, Fred. :wink: (Ik zoek trouwens nooit ruzie. :innocent:)

3 likes

Dankjewel Ferry! Gelukkig zit die glimmende 1521 vaak genoeg aan de pols. Denk dat ze het me wel vergeven :wink:

2 likes

Hmmmmmm

2 likes

Da’s het leuke hier, geen beveiligers bij de deur maar gewoon old-skool portiers😎

2 likes

Meet Wyatt Lozano, the strongest man in Syracuse - syracuse.com

2 likes

2 likes

Zie dat ze wel lekker uitsmijters daar hebben, beter op je bord dan aan de deur toch :wink:

1 like

Toch nog even 2 van mijn Squales posten hier, durf hier geen Rolex te posten hier want dan word ik de kroeg uitgemieterd :grin:

Fijne avond iedereen :+1:, ga nu verder kijken naar de film downsizing. Ga op zoek waar ik dat ook kan laten doen :rofl:

18 likes

Nee, das een nieuwerwetse , ik bedoel de mannen in een zwart pak met strik en schoenen met stalen neuzen.

1 like

Een ober op de bouwplaats? :thinking: Heb ik het goed geraden?

1 like

Nee, ik bedoel de ouderwetse portier zonder V op zijn pak en met kromme neus en bloemkooloren.

1 like

Ik heb maar gewoon een nieuwe besteld :slight_smile:
Schijnbaar is er een nieuwe versie met female endlinks, nieuwe kroon en een iets vernieuwde kast :sunglasses:

24 likes