Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

:grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing:

2 likes

Hoe goed je het ook voorbereid, het is altijd een beetje chaotisch he die controle op de luchthaven. :grimacing: Ik had het vorige week ook. Eerst er alleen door. Meteen goed! Daarna snel de baby op de arm en er weer doorheen. Ja hoor, piepen. Ik denk nog, hoe kan dat nou? Ohja, “random” drugstest. Fijn! Snelle swipe op m’n arm, wang en op nog wat plekken, maar dus ook bij de baby! :see_no_evil: :joy: GROEN! Snel terugrennen, buggy inklappen en die door de X-ray.

6 likes

Discutabel

Klein krasje, maar dat ging toch gebeuren en mijn levensstijl/job laat het ook niet echt toe er heel zuinig mee om te gaan :upside_down_face: 1e schade is altijd een soort bevrijding :joy:

Zeer herkenbaar dit :smiley: zelfs de kruidvatpotjes fruitpap die je gewoon mag bij hebben met een baby zijn mee gegaan voor een drugstest.

Met de opmerking dat hij met 8 maanden nog wat jong is om al cocaine te voeren, konden ze ook niet echt lachen en dus konden we 20 minuten wachten omdat ze de buggy nog moesten controleren :melting_face:

3 likes

Toch nog even een avondwissel

17 likes

Je zult versteld staan van wat mensen doen om (drugs) te smokkelen. Gebruiken van een baby hierbij komt zeker voor.

Misschien even smiley erbij zetten, voor het geval dat de kinderbescherming meeleest. Of de moeder van je kind.

3 likes

Zeker en vast. Maar een gezin uit de regio Antwerpen met een baby van 8 maanden oud dat 7 dagen naar een All-in hotel in Kos valt nu niet echt in de hoogrisico groep denk ik. Maarja, dat zeggen ze dan ook waarschijnlijk allemaal :smiley:

De moeder was ik vandaag al meteen kwijt toen men 1e bestelling om 10u00 's morgens een Stella van het vat was.

6 likes

Goede dekmantel! :+1:

Ja, dat is dan ook weer zo. :thinking:

Je kunt maar op tijd beginnen. Snap het wel.

4 likes

Het is ook bij die 1ne gebleven, maar sommige schade kan niet meer goedgemaakt worden

2 likes

Toevallig Pelagos? :sunglasses: :raised_hands: Want dan ben ik je net misgelopen. Gisteren thuisgekomen.

Hier zit mijn kleine Squale aan een cocktail

15 likes

Thuis kroeg… goed gezelschap!

20 likes

Toch wel een goede cocktail met heel veel alcohol slapen ze goed van :grin:

2 likes

Bronzo

20 likes

Hotel Midsis Ramira. En bedankt om de zon mee te nemen, het is hier frisser dan in Belgie :joy:

1 like

Pas maar op. Deze heeft een kwade dronk. :joy:

Oké ken ik niet. Maar het bevalt vast goed? :smiley:

Ja stom hè, ik zag het ook al. Het zou flink gaan stormen vandaag. Maar vanaf morgen is het alweer helemaal in orde volgens mij? Volle bak zon en 25 graden. :grin: Dan kan de vakantie echt beginnen.

1 like

Goed weekend kroeg vanuit weekendje zeeuws vlaanderen!

19 likes

Een leeg glas :thinking::wink:

1 like

Was waarschijnlijk erg lekker.

1 like

Hoho goed kijken, zat nog een bodempje in. Nu niet meer, maar weer aangevuld :tumbler_glass:

1 like

Cheers :ok_hand:

1 like