Squale only (Deel 1)

Oh, waar heb je die besteld? Wil ik ook wel! :sun_with_face:

1 like

In NL , maar die bovenburen kun je altijd niet geloven :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Buongiorno signore e signori.

8 likes

Saluti! Ik neem er zo ook nog een! :coffee:

2 likes


Draagt super

8 likes

9 likes

Erg mooi :+1:

1 like

9 likes

8 likes

Buongiorno :grin:
Groeten uit het regenachtige Hengelo :cloud_with_rain:

9 likes

5 likes

9 likes

De eerste druiven zijn in aantocht .:hugs:


Met de 1521 op een Baltic tropic , voor mijn pols toch de beste tropic op de markt.

8 likes

:grapes:Krijg opeens wel weer trek in een lekker wijntje. :clinking_glasses:

3 likes

Tja dan moet je met deze druiven nog heel even wachten :wink:

3 likes

Nou, dan ga ik zo maar 'ns even kijken wat we hier nog hebben liggen… :smile:

3 likes

Squaleliefhebbers, ik heb een vraagje. Ik heb pas een Steinhart Ocean one 38mm gekocht om m’n 1521 een beetje te kunnen sparen maar loop er tegenaan dat de lugs vrij vlak zijn waardoor het horloge teveel op m’n pols licht en hem minder omarmd (zoals juist bij de 1521 wel het geval is).

Hierdoor kan ik er maar geen klik mee vinden en mag hij weer vertrekken. Gezien vele van jullie waarschijnlijk grotere collecties hebben dan ik heb en meer ervaring zullen hebben met meerdere verschillende modellen, is mijn vraag: kennen jullie horloges/modellen die lugs hebben die net zo zijn vormgegeven als die van de 1521?

1 like

Het enige merk en model wat mij te binnen schiet, is de Sinn 104. Heb zelf geen ervaring met dit model, wel eens in het echt gezien. Wat ik van anderen heb gehoord en gelezen is dat de lugs erg mooi om de pols vallen.

Jammer dat 't hem toch niet blijkt te zijn. Maar kan gebeuren. Kom je wel weer vanaf.
Ik moest meteen aan mijn (ex) Seiko Sumo denken. Die vond ik altijd wel mooi om de pols liggen, waarbij de lugs mooi met de pols meeliepen. Maar, dit is dan wel weer een vrij groot horloge. Succes!

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Squale only (Deel 2).