Squale only (Deel 1)

Verrassende nieuwe sub-39! Toch vind ik de faux patina geen goede keuze. De Sub-39 Black Arabic en Super Blue zijn ‘reissues’ met witte indices en die vind ik heel goed geslaagd.
Dit is in meerdere opzichten een vreemde eend in de bijt. En dat voor een haai. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Bandbreedte is niet een populaire keuze, maar ik vind m heel goed bij deze serie passen, het geeft het horloge net meer body.

2 likes

Ik vind de kroon niet zo mooi. :roll_eyes: Zal wel iets persoonlijks zijn maar dat is voor mij al de reden dit model nooit te kopen. :grimacing:

2 likes

Weinig oudjes hier?

19 likes

The sun is shining. Time for a new arrival :sunglasses:

31 likes

Prachtige Squale, gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Bedankt. Je zou ‘m eens in het echt moeten zien :wink:

4 likes

De oem polished mesh is wel top op de zwarte hoor :sunglasses:

19 likes

Veel beter dan oranje eerlijk gezegd. Zo valt de mooie plaat meer op. :+1:

2 likes

Allebei heel cool imo. Deze combi is wel draagbaarder t.o.v. de oranje :sunglasses:

14 likes

Lekker hoor. Have fun with it :sunglasses:

1 like

Bedankt!

1 like

Deze stalen bandenslet heb ik al meer dan een maand iedere dag om. Blijft gewoon een lekkere allrounder. Vol met butsen, deuken en krassen na ruim 3 jaar dragen maar het geeft hem charme :smiley:

11 likes

Tof ding hè Metin. Ik zal em zelf morgen maar weer eens omdoen :grin:

2 likes

Bling bling, … wie is daar? :star_struck:
Mooi. Van harte! De sluiting is ook erg goed gelukt, staat top op de oranje band.
Veel draagplezier. :ok_hand:

Eens. Ik draag de oranje ook vooral als ‘vrijetijdsbandje’.

Die heb ik nog niet in handen gehad. Wist niet eens dat er ook een polished uitvoering is. Als de grachten in Amsterdam weer vollopen, loop ik even bij AWCO naar binnen om die te bekijken.

2 likes

8 likes

Zeker weten. Het was het wachten waard :sunglasses:

Bedankt man. Zomer 2021 is glimmer and shine :gem:

3 likes

16 likes

Leuk draadje hier jongens.
Ik zit ook weer eens te loeren naar een Squale. Denk dat het de 1521 moet gaan worden, lekkere design zijn het toch.

6 likes

Heerlijk horloge Robin :ok_hand: Welke gaat t worden?

1 like