Squale only (Deel 1)

Thnx. Yes, die is nog onderweg uit Cyprus. Gaat ‘m inderdaad afmaken :ok_hand:

He can’t stop me. Fijne zondag kerel :v:

2 likes

We blijven lekker zomers😎

9 likes

30 atmos op een Watchgecko mesh die ik vorige week van een forumlid overgenomen heb. Draagt fijn.

12 likes

Ik had naar je moeten luisteren :smile:
Heb de 20-18mm ook maar besteld en de 20-16mm weer te koop gezet.

2 likes

Hij is lekker!


11 likes

NA waar ik waarschijnlijk veel plezier aan ga beleven

:smiley::+1:

16 likes

Heel gaaf

2 likes

Ik zeg niks! :partying_face:
Maar ûh, je was zo overtuigd dat de 16mm prima zou passen en zo op fe foto ziet 't er ook niet gek uit. Waarom dan toch de twijfel? Toch te sjiek voor een duiker (mijn reden) …

Gaaf! Dit is de ‘full lume’ toch?

Jup, sluiting is te iel. Hij is al verkocht :white_check_mark:

1 like

Een vraagje : zat vanavond een stukje te lezen over de 1521 van worn and wound en wat mij opviel is dat daar de uren wijzer oranje is .
Nu heb ik zelf 2x een 1521 gehad en ging aan mijzelf twijfelen . Maar hier zie ik de 1521 ook alleen maar met de minutenwijzer in het oranje ?


Is dit nieuw ,was mij nooit eerder opgevallen.
Squale 50 Atmos ref 1521 Review - Worn & Wound (wornandwound.com)

2 likes

Is wel een artikel uit 2014, … mogelijk dat Squale in den beginne een beetje aan het klooien is geweest?! Bijzonder is het wel. Is me (ook) nog nooit opgevallen.

1 like

Klopt is uit 2014 ,maar ik heb oudere 1521 gehad waar ook de minutenwijzer toch al oranje was.

1 like

Kan binnenkort de polished en de blasted versie vergelijken, heb een full set blue blasted incoming.
Reden is wel grappig, ik ben inmiddels zo verknocht aan de Squale polished, die ik gekocht had als horloge met 2 bandjes zonder doos of papieren, dat ik deze graag weer compleet wil hebben. En als ik iets wil dan ga ik soms de lastige route nemen hahahaha. Dus als de set er is mag die blasted versie los met garantiebewijs weer weg.

3 likes

Inderdaad! :slightly_smiling_face:

12 likes

Draagt heerlijk zeg! :ok_hand:

12 likes

Na een tijdje stil geweest te zijn hier is het nu weer een bron van Squale lekkers !

1 like

:point_down:

4 likes

‘Thuiswerken’ met een Squale nabij zijn habitat.

11 likes

12 likes

Mooie dial hoor! Het is dat ik al een 1521 heb, anders had deze hoog op mijn lijstje gestaan.

1 like