Squale only (Deel 1)

Ik heb nog een fijn MN like bandje liggen. Die zal ik er morgen eens op zetten. :sweat_smile:

1 like

Morgen de release!

3 likes

11 likes

Eens kijken hoe de Squale bevalt op zijn nieuwe stingray strap



11 likes

Ik wil weer een Damasko, toch het meeste jeroen proof :sweat_smile:

2 likes

Al iets specifieks op het oog? Ik ken het van HF maar weet verders niks van dit merk

1 like

Sinds vandaag de blasted blue van Jeroen in bezit.
Maar eens een mooie cognac leren band scoren.
Fijn draagbaar en erg blauw horloge…

2 likes

Begin hem steeds meer te waarderen… nu nog ff wachten op mijn incoming STRPS

12 likes

wees niet verlegen… toon die knaller…

Geen woorden maar beelden :wink:

1 like

tenor

3 likes

10 likes

Tropic erop en klaar

squale-galeazzi-front

9 likes

Ik ben niet onder de indruk.

Alle Squale zijn tegenwoordig alleen nog maar met printed lume. Applied indices zou leuk zijn voor de verandering. Zoals de Onda. Geeft het wat meer klasse.

3 likes

Have patience :wink:

2 likes

Belangrijk als je gaat duiken. :wink:
Ik ben zelf meer een fan van de opgesmeerde lume. Geeft mij meer de vintage vibe. En ja, … ook dat is niet belangrijk als je gaat duiken. Het is een kwestie van smaak.

Ik ook niet. Vooral vanwege de in mijn ogen mislukte knipoog naar de oude zgn. bakelite domed duikringinleg. Ik vind het niet mooi. Sorry. De ‘bund’ hommage probeersels van o.a. AWCo en Gnomon waren m.i. wat geslaagder.

2 likes

Bijzonder model, best mooi. Ik kom er alleen niet achter wat de bezel insert is, saffier? Er staat staal op de site, maar dat klopt niet lijkt me gezien het transparant is.

Staal zal wel kloppen. Over de print zit vervolgens een laag transparant plastic ofzo om het wat ‘diepte’ te geven. Zo lijkt het.

1 like

Begrijp ik dit verkeerd of krijg je een vibe van iets wat niet (veel) voor kwam? :stuck_out_tongue:

(Vintage Squale was altijd met deels of geheel opgelegde indexen)

1 like