Ja die vind ik gaaf.
Die ga je bij Squale zelf niet vinden.
Maar genoeg andere winketjes, zoals bijvoorbeeld deze: Klik.
Ik ben in dubio of ik hem uit de verkoop ga halen.
Ik vind dit toch wel een erg mooie band en het staat de 1521 best wel fraai! De ‘gladde’ 20/18 is wat dikker, maar deze heeft wel een lekkere vintage vibe.
Iemand nog een 1553 liggen voor wat mooie foto’s? Denk erover deze aan te schaffen
Over de 1521 kast die Charles Von Büren heeft ontworpen niets dan goeds, wat mij betreft. Strakke bak hoor! Ben er nog steeds héél blij mee en dit bandje past 'm eigenlijk best wel goed. Staat dus niet meer te koop.
Je hebt me aan het denken gezet om er zelf eentje te bestellen.
Ik vind zwart eigenlijk mooier en gaver staan dan oranje. Vanwege de zwarte plaat. Dit geeft hem echt een vintage vibe.
Kan die oranje toch door naar mij
Ik mag hier ook meedoen met mijn nieuwe aanwinst, voor nu op een zomerse tropic gezet.
@royke74 gaan jullie ook de Squale bandjes verkopen?
Ja dat doen ze
Op de site zie ik niks voorbij komen ( of ik kijk niet goed ).
De kleur die ik bij die van mij heb kom ik op de Squale website ook niet tegen.
De eerste keer zag ik het door de vingers, maar het is Fumoso
Verder een topper van een horloge natuurlijk
Jazeker zoals Robin al zegt. We hebben wel wat liggen maar uiteraard niet alles. Wel binnen enkele dagen in huis
Hallo Roy, helemaal begrijpelijk jullie zijn ook pas net opgestart met de hele handel.
Maar wel fijn om te weten dat ik op korte afstand een betrouwbaar adres hiervoor heb. Op de blauwe band die er nu bij zit komen wat kleine droogte spoortjes dus ter zijner tijd mag er wel een nieuwe komen.
Je hebt helemaal gelijk. Het is Fumoso. Ik zit dan achter mijn scherm te schreeuwen soms als mensen een letter vergeten of omdraaien in een woord. Net als personen in horloge markt Myota of miyoto schrijven, dan kookt het blood en schreeuw ik, het is MIYOTA!!! Moet mij dan inhouden om ze niet te PBen. Heb ik een probleem ?
Hahah nee hoor ik heb dat ook.
Maar soms heb je autocorrect gezeik en kan het misgaan. İn dit geval gebeurd het consequent dus ik moest het even vermelden
Dat is waar, autocorrectie is soms echt een b!tch. Daar door wil ik soms wel mijn telefoon wegsmijten
En om on topic te blijven, niet mijn mooiste foto ooit genomen, mijn nieuwe aanwinst, nu 8 dagen getimed, en loopt cosc, +4 stipt iedere 24 uur op de pols en 8 uur in de kist in de nacht. MN strap uiteraard aangezien ik helemaal verkocht. Zijn zo comfortabel. 22mm strap geeft een coolere look dan een strakke 20mm. Ben er blij mee.
Thanks