Gefeliciteerd jij hebt hem dus te pakken gekregen!
Ik had geen keus en moest er eerst 2 verkopen…
Ik ook, haha. De twee MM300 mods van het blauw zijn weg en gebruikt als fundsen voor de Squale
Als hij weg gaat app ik jou eerst!
Thanks, knap dat ze bij jou wel zo snel gaan… Had al contact met Metin destijds… Maargoed. Afwachten…
Poehee. Lekker hoor
Haha k*t is dat hè. Moet gewoon een keiharde HF regel worden. Alleen lelijke foto’s de eerste 6 weken nadat je een horloge van een forumlid hebt overgenomen.
Deze gaat 't pand verlaten: Klik.
Niet mooi? Zeker wel! Maar het kriebelt, ik wil weer wat anders om de pols. Misschien toch de SPB14x maar eens proberen. Flipperitus, oh oh …
Dit is een super tof horloge, jammer dat ie weg gaat. Had jij geen one-piece-collection?
Voor mij helpt het om een paar horloges te hebben die elkaar goed aanvullen om te variëren. Dat helpt mij om niet instant de flipperitus te krijgen
Maar de SPB147 krijgt de meeste tijd op dit moment, wat een ding is dat zeg. Succes met je zoektocht naar een opvolger!
Klopt. Nou ja, ik heb ook nog de Marathon TSAR die ik graag draag. Dus eigenlijk two-piece, als we de Casio G-Shock en ander ‘klein spul’ niet meerekenen …
Thanks!
Oeh, ook vet!
Gaat nu iedereen hier zijn Squale verkopen🤔 Is het leuke er af…