Squale only (Deel 1)

9 likes

9 likes

Gefeliciteerd jij hebt hem dus te pakken gekregen!
Ik had geen keus en moest er eerst 2 verkopen…

1 like

Ik ook, haha. De twee MM300 mods van het blauw zijn weg en gebruikt als fundsen voor de Squale :joy:

Als hij weg gaat app ik jou eerst!

1 like

Thanks, knap dat ze bij jou wel zo snel gaan… Had al contact met Metin destijds… Maargoed. Afwachten…

1 like

Poehee. Lekker hoor :ok_hand:t3:

Haha k*t is dat hè. Moet gewoon een keiharde HF regel worden. Alleen lelijke foto’s de eerste 6 weken nadat je een horloge van een forumlid hebt overgenomen.

5 likes

Nog steeds verliefd op mijn Onda, ook maar matching kleren bij gekocht :joy:

21 likes

:slightly_smiling_face:

13 likes

Cheers!

17 likes

9 likes

1515 Crew! :facepunch:t3:

11 likes

1521 AWCO limited time :wink:

12 likes

Reunited en klaar voor vanavond!

10 likes

#MeToo

11 likes

8 likes

Deze gaat 't pand verlaten: Klik.

Niet mooi? Zeker wel! Maar het kriebelt, ik wil weer wat anders om de pols. Misschien toch de SPB14x maar eens proberen. Flipperitus, oh oh … :see_no_evil: :beers:

9 likes

Dit is een super tof horloge, jammer dat ie weg gaat. Had jij geen one-piece-collection?
Voor mij helpt het om een paar horloges te hebben die elkaar goed aanvullen om te variëren. Dat helpt mij om niet instant de flipperitus te krijgen :smiley:
Maar de SPB147 krijgt de meeste tijd op dit moment, wat een ding is dat zeg. Succes met je zoektocht naar een opvolger!

1 like

Klopt. Nou ja, ik heb ook nog de Marathon TSAR die ik graag draag. Dus eigenlijk two-piece, als we de Casio G-Shock en ander ‘klein spul’ niet meerekenen … :wink:

Thanks!

1 like

Oeh, ook vet!

Gaat nu iedereen hier zijn Squale verkopen🤔 Is het leuke er af…

2 likes