Waar blijft die eerste Squalematic op HF ???
van t web
Ik vind ze heel mooi, AWCo heeft ze op voorraad maar denk dat 44mm voor mij te groot is…
Gaaf ding man!
Heel leuk die laatste, lekkere vakantieragger zou dat zijn.
Hij is 40mm en 9,1mm dik. Prima “zit niet in de weg” alleskunner. Quarts, dat dan weer wel.
Enige minpunt is dat het geen bandenswapper is.
Geen bandenswapper omdat? Afwijkende breedte?
0,9mm tussen springbar en kast. Niet eens een nato tussen te proppen. Wellicht lukt het met curved springbars maar dat moet ik nog eens proberen.
Ai, dat is inderdaad wel heel weinig. Zoals je zelf al zegt bieden curven springbars misschien uitkomst. En springbars eruit, NATO ertussen en dan springbars weer terugzetten?
Heeft hier iemand wel eens een Squale “Rambo” gezien/gehad?
Uit de vintage quartz doos, met ingebouwd kompas…
Net de Squale rubberen tropic band opgehaald bij AWCo. Deze had @anon50762135EV al besteld, maar lag nog in de winkel. Ze hebben 'm er direct even opgezet. Staat prima, draagt lekker en kwaliteit is goed.
Maar staat toch lang niet zo goed als de leren band van Squale. Dus heb de bandjes alweer geswapt.
De kroon van mijn Square functioneert niet goed. Wanneer ik de kroon heb uitgetrokken tot de stand om de tijd te verzetten, gaan de wijzers pas bewegen zodra ik de kroon heb ingedrukt en weer tot ongeveer halverwege heb vastgeschroefd. Het horloge komt bij de Amerikaanse Squale dealer Page&Cooper vandaan, is het hierdoor mogelijk om dit onder garantie bij AWCO te verhelpen of moet de klok daarvoor terug naar Amerika?
Zitten toch in Engeland?
Heb ze vrijdag gezien, wat zijn ze mooi! Hoop dat mn Longines snel verkocht is dan ga ik er 1 halen! ;D
Foutje inderdaad, dankjewel.
Heb trouwens vanmiddag ook even de Squalematic in handen gehad. Mooie klok, maar voor mij inderdaad te groot met 44mm. Hij is ook erg shiny en heeft een flinke kast, niet voor de kleine polsen dus. Wel retestrakke wijzerplaat!
Ik heb er drie gehad. Dit was de eerste:
Toen kwam deze, de allereerste gebeadblaste Squale (2012) en nu in bezit van @Mimoza:
En later heb ik deze nog gehad: