Goede tip! Ik kan de Mido sowieso passen en heel misschien wel een verdwaalde Squale. Voor de Baltic moet ik inderdaad naar Parijs. Gelukkig is dat maar een paar uur rijden vanaf Breda!
Terwijl de zwarte tropic even in een vormpje (… ahum, waxine kaarscupjes ) ligt ‘uit te rusten’ in kokend water, om ervoor te zorgen dat 'ie wat minder stijfjes op de pols ligt, heb ik de oranje band gelijk ook maar even geprobeerd…
Komt me bekend voor dit.
Lekker fris!
Blij dat ik 'm weer om de pols heb, deze Squale.
d’n Parel!
Blijf het een topper vinden , 2 x gehad en sluit een 3e keer nier uit
Nondedju! We hebben een kenner! Toevallig ook uit het zonnige zuiden?
Gefeliciteerd met de aanwinst en kudos voor de minions haha
Hebben ze je pakketje gecontroleerd of heeft Gnomon een hoger bedrag aangegeven dan dat ze normaal doen?
Ik ook, dit is dan ook al mijn tweede …
@Boazty, hogere waarde deze keer.
Op zich geen probleem. Het blijft telkens weer een gokje. Ik hou altijd rekening met de normale kosten. Vorige keer viel het mee, deze keer wat minder. Maakt deze Squale niet minder leuk.
Lijkt me ook altijd een gokje. Heb nog nooit bij ze besteld. Mag ik vragen waarom je voor een winkel in Singapore kiest en niet bijvoorbeeld Europa of NL. Ik geloof dat er twee AD’s te vinden zijn in NL?
De eerste keer dat ik er bestelde was er nog maar één Squale AD in Nederland (AWCo). De heren @MotoSkooly en @royke74 zaten toen nog in de opbouw met q-watches. Inmiddels staan ze op mijn netvlies. Aardige kerels met verstand van zaken!
Check, ik ben nieuwsgierig wat de voordelen/nadelen zijn. Ik zou zelf bijvoorbeeld eerder voor een NL/EU-dealer gaan, omdat ik het idee heb dat het makkelijker is met garantie, maar wellicht mis ik iets gezien best wat leden bij Gnomon hun Squale aanschaffen.
Hahaha
Volgens mij niet. Gnomon is ook gewoon een (web)winkel en tegenwoordig ligt de wereld voor je open. [bestel nu] … en binnen 2 werkdagen dagen ligt er een horloge op de deurmat. Je moet vooral kopen waar je je prettig bij voelt. Voor- en nadelen zijn er overal. Overigens heb ik sterk de indruk dat bijv. de mannen van q-watches ook aan “best wel wat leden” verkopen, zeker de laatste tijd. Leuk!
Het is weer tijd voor een plaatje:
Mee eens! Leuk hoe die Minions obsessed naar je horloge kijken haha
ja ik wacht tot jij hem wegdoet
Wederom gefeliciteerd met je aanwinst!
Facetranden en tussen de lugs gechecked weer?
Waar moet je op letten dan?
Dan weet ik dat bij een eventuele aankoop.
Dat de facetranden er strak opzitten en er niet te smal en te flauwtjes op zitten. En dat de afmetingen tussen de lugs kloppen. Die lijnen van de kast die tussen de lugs zitten. Als je recht tegen de band of pushpin van de kast aankijkt als je het horloge plat vasthoudt of legt.