Squale only (Deel 1)

:joy:
Hahaha, wat een heerlijke reactie! Ja, nou ja … ûh ik weet het nog niet. Ben serieus in de war. We gaan het zien. Zat net naar een SPB143 te kijken, die wil ik ook nog eens proberen. Die blauwe heb ik gehad. Ik denk dat ik gewoon weer iets van staal mis. Ik loop nog met de TSAR, ook op rubber dus heb niks meer ‘op staal’. Zou dat het zijn?

1 like

Stalen bandje eromheen en klaar. Thank me later :wink:

5 likes

Heb ik geprobeerd, ook met een BoR bandje … dat kom me niet bekoren bij deze kast. Deze is echt op z’n mooist met een fraaie rubberen band. Vind ik.

2 likes

De 1521 staat geweldig op een goede Staib milanaise. Zeker beter dan de milanaise van Squale zelf imho.

Die van mij mag alleen vertrekken als ik een keer 1 zonder logo aan de zijkant ga kopen.

De 1521 is imho 1 haar verwijderd van de ‘Perfecte duiker’ en die ene haar is de lume imho.

:+1:

Maar ik mag niets zeggen, want ik had ook kriebels afgelopen najaar. Kopen verkopen…Of zal ik em terugkopen?

Ik ken t gevoel! :joy:

2 likes

Ik heb even een klein beetje leven in je foto’s geblazen.
Niet netjes van me, dat ik aan jouw foto’s ga zitten klooien, maar ik kon het echt niet laten. Want ûh, tikje geel en donker. Sorry … :sunglasses:

Thank me now! :beers:

8 likes

Hahaha thanks (I guess :sweat_smile:)?!

1 like

Weer een limited edition bij Gnomon:

7 likes

10past10lume

10 likes

Hahaha heel herkenbaar , heb deze zelf ook al twee maal gehad en toch weer verkocht .
Maar toch is het een topper en ze dragen zo lekker .

1 like

Poeh, die is wel echt cool…

Lekker deze 1521 in het zonnetje…

7 likes

Lijkt net op zo’n “goedkope” seiko mod.
Niet echt mijn ding, dan toch echt liever een normale 1521 :ok_hand:t2:

20211001-IMG_8345-1

Zal ik hem anders gewoon ook te koop zetten in plaats van alleen ‘te ruil’ aanbieden. Ik heb nog steeds geen idee wat ik hiervoor in de plaats wil.

Of gewoon houden. :thinking:
… nah, ben wel toe aan iets anders. Een dikke stalen klatser (ofzo). :wink:

4 likes

Hier is je ex @junior.
Je hebt ze gedumpt en nu denk je erover om haar identieke tweelingzus ook te dumpen? Haha!

2 likes

Nou inderdaad, 't was een dumpprijs … :sunglasses:

Exact dezelfde set, maandje jong. Tja.
Ik denk er niet alleen over, ze staat al een weekje in de etalage: klik. Ik probeer gelijk er iets leuks voor terug te krijgen, vandaar eerst even ‘te ruil’.

1 like

Twas aan een scherpe prijs inderdaad.

1 like

Hou dat ding nou, moet je hem over een paar maanden weer kopen…

1 like

JA.

Eerste week zit erop met deze sub39, en hij heeft alle andere horloges in de doos gehouden. En dat gebeurd bij mij niet snel!

Hij is wel enorm lastig te fotograferen, de plaatjes online doen het horloge geen eer aan.
Komt denk ik door de ceramische Bezel (edit saffieren Bezel insert) en het bolle saffierglas.

Maar die wijzerplaat en kastvorm :heart_eyes:
Echt heel veel horloge voor dit geld.

Zijn er nog meer sub39’s op het forum?

18 likes