Thanks, en dat met een 3 jaar oude mobiel
Sjaak, je gaat toch niet je mooie SPB 147 inruilen voor zo’n Skuale, heb er zelf ook nog 2 in mijn horloge kist liggen, was er redelijk snel op uitgekeken…
Sterker nog dat is al gebeurt
Ik kijk uit naar de Squale!
Lekker man, kijk al uit naar je Skwuäáâleé
Ik kijk nu al jaren naar de 1521 Blue Blasted en vind hem nog steeds ontzettend gaaf. Maar het is er eigenlijk nooit gekomen omdat ik meermaals las dat de prijs-kwaliteit verhouding wat tegen viel. Maar ik begreep dat er inmiddels wat verbeteringen zijn doorgevoerd in dit model. Wat is jullie ervaring hiermee?
Geen idee wat ze ermee bedoelen. Het ding zit als een tankje in elkaar, draagt enorm comfortabel, en de afleesbaarheid en bezelactie is top.
Halen dat ding
Zou het ook niet echt weten zoals @Colnago hierboven al schrijft. Weet alleen dat bij mijn vorige modellen de bezel 60 kliks was en nu 120 is .
Verder echt nooit problemen met Squale gehad .
Wat ik me afvraag is hoe het met de kroon zit. Op de productfoto’s van Squale (en webshops) zie je dat de kroon heel ver uitsteekt, maar op echte foto’s zit ie mooi half verstopt in de case. Hebben ze op de productfoto’s de kroon gewoon open geschroefd?
Hier zie je duidelijk de kroon uitsteken.
Hier is de kroon mooi verstopt, wat je bij de meeste foto’s ziet van het daadwerkelijke horloge.
Die productfoto’s zijn idd niet representatief. Had er nog nooit op gelet. Dit is het grootste minpuntje van het ontwerp. Het opwinden is iets lastiger omdat de kroon in opwind positie niet zo vrij handelbaar is als een kroon op 3h. Maar he, het is een automaat dus who cares?
Dank voor de opheldering! Dan is dat mysterie ook weer de wereld uit geholpen
Ik merk dat ik wel vaak mijn horloges handmatig opwindt, omdat ik erg vaak wissel. Maar who cares… dat doe je in het begin als ie weer uit de doos komt en daarna zit je er niet meer aan hahaha.
Daarnaast moet je altijd wel wat te zeiken hebben over ieder horloge, anders is ie gelijk perfect en willen we geen andere horloges meer
Verschillende leden zoeken al dik 15 jaar. Niemand heeft er ooit eentje gevonden
Nee hoor steekt niet uit , zit prachtig verstopt .
Ligt natuurlijk wel aan de hoek van de foto , maar zeker niet zoals bij de productfoto’s.
Ik meen me te herinneren dat het om de wat ‘zanderige’ bezel ging, slecht afgewerkte hardware van de band en de swiss made discussie rondom Squale. Heb er zelf geen duidelijk mening over, maar dat zal meegespeeld hebben dat hij ooit enigzins van de radar verdwenen is.
Eindelijk na jaren lang twijfelen een Squale 1521 in bezit. Waarom heb ik dit niet eerder gedaan, wat een geweld. Ben er heel blij mee
Eindelijk heb je hem Zwaar moeten onderhandelen met Daffie?
Ja, eindelijk!!! De deal was zo gemaakt met @daffie, hou van snelle deals, geen gedoe gewoon de bekende klap erop geven!!!
Staat je top.
Mooi hoor!
Benieuwd hoe het zwarte zich houdt.
🤦🏼 Iemand nog een squale in de aanbieding?
…(geintje, nu even niet😅)
Maar komt er wel weer een keer een