Dat viel mij ook al op.
Een mooie HF limited, het kan dus wel.
Gaaf ding, niet eerder gezien. Volgens mij verkoopt Squale nu ook een 1521 met oranje plaat erin.
@Jeroen hier zie je goed dat de pvd er goed uit blijft zien na x jaar.
Hier ook , nog twee uurtjes
Succes, ik mag tot 07:30
Lijkt wel of iedereen ineens een militaire heeft
Half peleton inmiddels
Ben wel benieuwd of ‘jullie’ bewust voor de brushed versie gekozen hebben?
Ik wel voor de polished versie namelijk, omdat ik die meer ‘vintage’ vind aandoen.
EDIT:
Squale noemt het niet ‘brushed’ maar ‘blasted’ zie ik.
Ik denk dat de brushed een meer toolish uitstraling heeft en dus sportiever. Ik zou ook voor de brushed gaan als ik er een moest kopen.
Bewust voor gekozen ja, polished vind ik wat teveel glimmen.
Mooie!
Ik heb er nog over getwijfeld uiteindelijk voor de brushed gekozen,.
Momenteel, wat mij betreft, zijn de pvd en de brushed militaire de toppers in de 1521 lijn. De mijne kwam toevallig op mijn pad. Staat al wel jaren op de shortlist, maar wilde eigenlijk eerst iets anders. Maarja, sommige kansjes moet je pakken.
Dit is de blasted versie en zeker bewust voor gekozen ten opzichte van een polished. In mijn beleving kan een toolwatch nooit polished zijn. Als ik echter tussen brushed en blasted zou kunnen kiezen dan eerder brushed. Mochten er krasjes komen op een blasted horloge dan zie je die beter dan op een brushed horloge plus er is niks aan te doen.
Lekker he ja prima zaken doen met @royke74 Qwatches ,veel draagplezier gewenst. Ook nog maar een kiekje van die van mij dan
Zie dat jij inderdaad die andere strap hebt , hoe draagt die ? Vind die van mij ook mooi hoor maar nog wel een beetje dik/stug . Moet hem maar eens indragen

Bewust voor de blasted gekozen omdat ik dat wat meer bij de Militaire uitstraling vind passen . Tja komen er krasjes op is dit niet echt weg te polijsten.
Maar een Militaire mag wel wat littekens hebben toch
Als er een brushed zou zijn, zou ik die hoogst waarschijnlijk ook verkiezen boven een polished.
Misschien moet ik 'm laten brushen
Gefeliciteerd er mee Sjaak…
Zou dat mogelijk zijn , stel over een paar jaar dat deze wat littekens heeft om de blasted kast dan te laten brushen .
Opnieuw laten zandstralen kan natuurlijk ook .