Squale only (Deel 1)

Tof👍 een duiker op leer , tja eigenlijk niet praktisch maar wel mooi .

1 like

Zo’n Militaire kan alles hebben :sunglasses:

2 likes

Ik duik er toch niet mee :grinning:
Was is wat aan het uitproberen :+1:

Jij al een poging gewaagd?

1 like

Hahaha vanavond in de nachtdienst ff doen maar :scream::scream:
Laatste keer niet er bij nagedacht dat die band van Baltic en de pushpins dus geschikt zijn voor drilled lugs :stuck_out_tongue_closed_eyes::innocent: krijg ze er nu dus niet uit .
Vanavond in de nacht even aan de slag om de pushpinnen los te maken zonder de band en de kast te beschadigen.:woozy_face: lukt me wel , heb het al eens eerder aan de hand gehad met een horloge dat ik 2e hands gekocht had .
Dus vannacht maak ik wel ff foto verslag van mijn blunder :stuck_out_tongue_closed_eyes::nauseated_face:

2 likes

kijk kleur. daar wordt ik vrolijk van… :+1:

1 like

Met mijn stomme kop er niet bij nagedacht dat Baltic drilled lugs heeft dus toen hun tropic binnen kwam gelijk erop gezet . Een heerlijk bandje echt een aanrader , je moet dan alleen vantevoren wel je pushpins even vervangen .
Gelukkig een klusje van njks en 0% beschadiging :wink:
Een schroevendraaier met tape omwikkeld en deze zachtjes via de onderkant tussen lug en kast voorzichtig naar boven geschoven .
De pennen kwamen heel makkelijk los .
Hieronder nog een indrukwekkend foto verslag van de gehele operatie :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Met als resultaat een leren band van Squale zelf als resultaat .
Ik weer helemaal happy :hugs:

8 likes

pfff gelukkig maar man, gefeliciteerd!!!

1 like

Thanks ,zag er tegenop . Dacht al weer aan diepe krassen maar gelukkig een klusje van niks :blush:

1 like

En dan vadaag ook nog maar een foto in daglicht :hugs:

8 likes

Haha ja dat zeg je nu, ik heb het ook een keer gehad. Gelukkig ook zonder schade de band eraf kunnen halen.

Lerenband staat er goed op👌

1 like

Zou squale met een 1521 met opgelegde uurmarkers komen aandraven? Zag dit op de gram:

5 likes

Dat zou top zijn zeg! Dat wordt dan mijn 3e Squale :ok_hand:

2 likes

In ieder geval een 4 cijferige referentie. :crossed_fingers:

2 likes

ff wat anders dan al dat prachtige militaire geweld

8 likes

Het begin is er! Dat weerhoudt me gewoon van een 3e keer Squale, die geprinte plaat. Net even te simpel.

1 like

Wordt morgen onthuld zie ik net. Ik houdt het op een 1521 met opgelegde uurmarkers…

2 likes

:scream: Het gemis van opgelegde indices is voor mij de enige reden waarom de 1521 destijds is veetrokken. De versie met bezel met twee kleuren is mij te groot.

Edit: oja, de kroon vond ik ook best vervelend…

2 likes

Staat inderdaad wel mooier , maar dat geprinte heeft wel meer dat no nonsese uitstraling wat bij een beater / duiker mag ,vindt ik dan hoor .

Klopt om deze te bedienen moet je het horloge echt af doen, maar het zorgt aan de andere kant wel weer voor meer draagcomfort . Geen kroon die in de rug van je hand drukt .

3 likes

10 likes

https://www.squale.ch/en/1521_classic_cosc_project

Dit is 'm dan…de nieuwe 1521 COSC gecertificeeerd én met opgelegde indices

5 likes