In heb hem inmiddels weer van leer af, mijn volgende plan is canvas maar die moet ik eerst nog kopen.
Heerlijke bandenswapper heb een grijs met oranje middenstreep single pass nato onderweg
Weer terug op het nest dus
De 1553 eens omslaan vandaag in afwachting van de incoming squale. Mijn 4de alweer, en meteen ook mijn woord gebroken dat ik dit jaar slechts 1 squale zou kopen. Denk dat de sinn 144 er weer niet komt dit jaar
En ik hem em gemist!
Dit is heel fraai, band past er ook perfect bij👍.
En dat terwijl er nou juist een hele mooie voor een top prijs in het blauw staat .
Prachtig!
Weet ik. Maar ik wil eigenlijk een versie waar nog geen AR gat in zit, tenzij hij ook werkelijk de ar capsule heeft. Deze zomer komt er ofwel een 144 of 157. Of ik ga voor een nieuwe 856 utc. Ook tof
Thanks man.
Thanks. Bandje is bijna zo duur als het horloge zelf
Ik ken Squale niet zo, maar vindt ze vaak wel mooi.
Mag ik vragen hoe oud dit horloge is, vindt je ze nog ergens te koop en wat is deze ongeveer waard?
Ze zijn zeker tof Paul. Dit is dus een 1553. Die worden momenteel niet meer gemaakt, dus als je ze tegen komt koop je ze best. Ik heb voor deze 350€ betaald, wat in deze staat best hoog is. Ik denk dat het horloge zowat 15 jaar oud is. Zeker ben ik dat niet.
Cool Dan. Heb je die zelf gehad? Nooit geweten.