Squale only (Deel 1)

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face: ( al wisten wij dit al natuurlijk :wink: )

1 like

Nice!

Squale lijkt over te stappen op opgelegde markers. lijken deze een beetje op die van de 1521 classic?

geldt dat ook voor de 1521 classic? :wink: :wink:

1 like

Mijne vandaag op een paratrooper strap voor de afwisssling :slightly_smiling_face:

9 likes

Da’s wel een heel leuke band! Gaaf ook zoals die oranje streep matcht met de oranje wijzer! :+1:

1 like

Thanks, vond ik ook! In het echt matchen de secondewijzer en de band perfect (op de foto lastig te zien vanwegen de reflectie).

1 like

Die is tof :ok_hand:

1 like

101 Atmos van mijn vader. Wat een gaaf horloge zeg. De grijze PVD kast is erg mooi
in het echt, was op plaatjes van het internet niet echt fan van. Gold hetzelfde voor de 50 Atmos en de 60 Atmos maar die mening heb ik nu wel bijgesteld :grin:

En heeft heeft wel wat die 101 Atm rating, zeker nu tijdens dit vieze weer :joy:

8 likes

O.k., er is echt een wereld voor mij opengegaan, sinds mijn recente introductie in de Squale universe! :grin: Gaaf ding! :+1:

3 likes

Mooi ding, wel een kleintje maar goed vroeger werden ze ook echt voor het duiker gebruikt en dan is groter ook zeker beter. Kast/pvd inderdaad erg gaaf :ok_hand:t3:

2 likes

Ik dacht altijd dat deze gewoon een mattere afwerking had door het bead blasten.

Maar als ik het goed begrijp is dit gewoon een grijze pvd coating?

Wist ik niet eigenlijk.

Mooie versie dit. :+1:

1 like

Denk er nog een uurtje over na.

Maar er bestaat een grote kans dat deze volgende week om m’n pols hangt! :+1:

13 likes

En Besteld! :point_up:

Ben benieuwd! :+1:

9 likes

Lekker man , die is tof :roll_eyes:

1 like

Ja vond ik ook idd. :+1:

50 Atmos Scuba heet deze uitvoering bij Gnomon, limited van 200 stuks maar er zijn er nog zat bij mijn weten.

1 like

:star_struck::+1:t3:

1 like

Da’s een stoere! Gaaf, man! :sunglasses: :+1:

1 like

Heb het nog eens opgezocht en je hebt helemaal gelijk :+1:
De grijze zijn inderdaad bead blasted. De zwarte 101 Atmos is er wel met een PVD coating, maar
ook met een gepolijste kast, zoals die van @kreuzen1 :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Prachtig horloge, gaaf hoor :sunglasses::sunglasses:

1 like

Ah dus toch! Dank voor je antwoord!
Want ik was ook al naar de 101 Atmos aan het gluren. :smile:

En ik had me voorgenomen om eerst de 1521 in pvd zwart te kopen, maar ik ben nog steeds huiverig voor coatings ergens. Vandaar mijn vraag.

En bedankt, deze limited van Gnomon kon ik niet laten schieten. :+1:

1 like

Vandaag op zwart rubber

13 likes