Blij met de nieuwe nato
Wat duurt het lang wachten op een NA
Kan niet wachten totdat de 101 Atmos binnen is.
Samen met mijn vader allebei een orange Tropic van Squale nog na besteld (plaatje van internet):
En voor vanavond :
Wachten is afzien.
Nice!
Ik dacht dat hij voor mijn smalle pols te groot zou zijn. Totdat ik die van mijn vader heb omgedaan en ik eigenlijk verbaasd was over hoe hij daadwerkelijk draagt. Het is zeker een groot horloge maar door de kastvorm en de lugs vind ik hem toch geschikt voor mijn pols. Ik vind dat een duikhorloge die 1001 M waterdicht is, ook wel wat forser mag zijn, zolang hij niet de breedte van mijn pols overschrijd.
Ik denk dat het ook uitmaakt of je de mesh bracelet draagt of rubber. De rubberen band heeft in dit geval mijn voorkeur vanwege het draagcomfort en minder gewicht
Wat een plaatje, mooie foto ook!
Ja, specs op papier zeggen niet alles. Je weet 't vaak toch niet totdat je 'm om je eigen pols hebt gezien. Wat is jouw polsmaat? Misschien, als ik weer echt wat ga kopen, 'ns kijken of ik met de mannen van Q watches wat kan regelen.
Mijn pols maat is ongeveer 6,5 inch / 16,50 cm.
Zou hem zeker eens proberen als je de mogelijkheid hebt
Thanks man! Waar een houten paal in het speeltuintje van onze vakantiewoning al niet goed voor kan zijn .
Raad waar ie staat, nou ja zit…met een lekker biertje…
O.k., nog eentje dan…

En nog eentje om het af te leren…

De 1521 is biertje ook
dan maakt waar je zit niet zoveel meer uit
Maar ben toch wel nieuwsgierig
Haha, thanks! Dagje Haarlem!
Aaah , had ik toch wel moeten weten . Leuke stad zelf toch ook wel een paar keer geweest.
toch wel erg mooi die plaat en die band ook
Is voor mij ook de eerste maal zo’n band van rog.
Wat een eyecatcher. Horloge heeft wat meer bling dan verwacht, maar het stoort niet.
Oei, die is wel heel mooi! Congratulazioni!