Squale only (Deel 1)

13 likes

Kijk, dat je het maar even weet! :wink: :heart: :ocean: :shark: :diving_mask: :+1:

6 likes

Pfoe, nog meer reden om nog meer Squale’s te kopen. Ik ben overtuigd :grinning:

3 likes

Bijna vakantie en mijn Squale neemt alvast een kleine voorsprong :shushing_face: cheers!

13 likes

En geniet van je vakantie :+1:

2 likes

Thanks! :grinning:

1 like

Oh, da’s het beste moment, zo vlak voor je vakantie. Dan heb je 'm nog helemaal voor de boeg. Nou, proost :beers: en een heel fijne vakantie! We zien de mooie Squale-op-vakantiebestemmingfoto’s wel langskomen! :grin:
Ik zit zelf momenteel aan een weliswaar ijskoud, maar toch armoedig alcoholvrij biertje. :smirk: Ik moet nog op pad straks…

2 likes

Nice, naar welk land ga je op vakantie?
Mooi reisgenoot heb je dan mee :sunglasses::+1:

1 like

Helaas weinig spectaculairs voor nu. We gaan naar, jawel, Centerparcs. Heb een kleintje van 1,5 jaar dus nu even gekozen voor makkelijk en heerlijk burgerlijk.
Hopelijk in het najaar nog een weekje naar een Grieks eiland of iets dergelijks.

4 likes

Zolang je maar kan genieten, ontspannen en opladen, dan maakt de locatie niet uit. Lekker hoor!:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

2 likes

Nice! Veel plezier alvast. Hier donderdag de squale ophalen.

Gaat sowieso mee naar Italie ook

Met twee hele kleine kids op een camping. Dat ding komt onder de krassen terug :joy:

5 likes

Zeker waar hoor! Zelf al iets geboekt voor de zomer?

1 like

Nooooo :scream:

Maar lekker hoor! Naar welke regio ga je? En welke Squale ga je ophalen btw?

1 like

Cheers Ed!

Dat je bij thuiskomst maar van een lekker alcohol-rijk biertje mag genieten! :grin:

1 like

Yeah, man! :laughing: :+1:

4 likes

Haha ik baby mijn horloges nooit. Dus of ik flipper ze heel snel of ik draag ze gewoon lekker. Maak ik er een verhaal mee.

Mijn Santos en speedy zitten onder de krassen en dat zijn ook blijvertjes. Eigenlijk veel leuker. Lekker veel dragen en dan wordt het ook echt jou horloge

Vlak bij Florence wordt het :slight_smile:

Een zwarte polished 1521. Lekker safe

1 like

Waarschijnlijk ergens in de Ardennen en Luxemburg :grin::+1:
En ben van plan om beide keren de 101 Atmos mee te nemen, als die eindelijk eens geleverd wordt :grimacing:

1 like

13 likes

Die zie je niet vaak, gaaf hoor! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Nice! Da’s toch een HFLE, van lang geleden?

1 like