Pfoe, nog meer reden om nog meer Squale’s te kopen. Ik ben overtuigd
Thanks!
Oh, da’s het beste moment, zo vlak voor je vakantie. Dan heb je 'm nog helemaal voor de boeg. Nou, proost en een heel fijne vakantie! We zien de mooie Squale-op-vakantiebestemmingfoto’s wel langskomen!
Ik zit zelf momenteel aan een weliswaar ijskoud, maar toch armoedig alcoholvrij biertje. Ik moet nog op pad straks…
Nice, naar welk land ga je op vakantie?
Mooi reisgenoot heb je dan mee
Helaas weinig spectaculairs voor nu. We gaan naar, jawel, Centerparcs. Heb een kleintje van 1,5 jaar dus nu even gekozen voor makkelijk en heerlijk burgerlijk.
Hopelijk in het najaar nog een weekje naar een Grieks eiland of iets dergelijks.
Zolang je maar kan genieten, ontspannen en opladen, dan maakt de locatie niet uit. Lekker hoor!
Nice! Veel plezier alvast. Hier donderdag de squale ophalen.
Gaat sowieso mee naar Italie ook
Met twee hele kleine kids op een camping. Dat ding komt onder de krassen terug
Zeker waar hoor! Zelf al iets geboekt voor de zomer?
Nooooo
Maar lekker hoor! Naar welke regio ga je? En welke Squale ga je ophalen btw?
Cheers Ed!
Dat je bij thuiskomst maar van een lekker alcohol-rijk biertje mag genieten!
Haha ik baby mijn horloges nooit. Dus of ik flipper ze heel snel of ik draag ze gewoon lekker. Maak ik er een verhaal mee.
Mijn Santos en speedy zitten onder de krassen en dat zijn ook blijvertjes. Eigenlijk veel leuker. Lekker veel dragen en dan wordt het ook echt jou horloge
Vlak bij Florence wordt het
Een zwarte polished 1521. Lekker safe
Waarschijnlijk ergens in de Ardennen en Luxemburg
En ben van plan om beide keren de 101 Atmos mee te nemen, als die eindelijk eens geleverd wordt
Die zie je niet vaak, gaaf hoor!
Nice! Da’s toch een HFLE, van lang geleden?