Squale only (Deel 1)

Neem de oranje zulu diver van watchgecko. Echt een aanrader en staat super netjes op de 1521.
(zie een paar posts hierboven)

4 likes

Bandje 1 is binnen… 2 ook, maar ik slinger er eerst even deze lederen band op! Moet nog even een goede schroevendraaier vinden om die stalenband passend te maken.

6 likes

Blijft een beauty, mooie combi met deze band! :heart_eyes:

1 like

4 likes

Incomming

ik zit al tijden met het idee dat er een squale moest komen. Maar welke dat was nog moeilijk, hoe mooi ik ze ook vind ze voldoen vaak net niet aan mijn wensen waardoor ik telkens weer afhaak.

Maar dan toch weer lonkt het merk, toch weer de aandacht richting squale, toch weer neuzen en dan weer twijfels.

Tot ik bovenstaand voorbij zag komen bij @HanDavinci en ik was meteen verkocht.
Han gevraagd welke het precies is en met zijn info gaan internetten.

Wel nog even langs een andere optie gehouden die al ff op het lijstje stond maar de squale wint de zomer horloge race met grote voorsprong.

Vanmorgen besteld, mijn eerste squale.

Nu met stoeltje bij de brievenbus afwachten.
Kijk erna uit.

11 likes

Veel voorpret gewenst!

1 like

Denk dat ik de Swuale in het filmpje hieronder één van de mooiste vind. Wellicht komt er dan toch nog een keer een Squale.
Enkel vermoed ik dat het blauw te licht is icm een oranje band. De combinaties met een oranje band vind ik juist weer erg leuk/fris.

4 likes

Eventjes in de zon geposeerd en zie hier het resultaat…

10 likes

Cross post

5 likes

2 likes

Deze zomerkoop is inmiddels binnen. Kan ik lekker mee aanzooien tijdens de vakantie.

6 likes

Binnen!

Thanks @HanDavinci voor het idee want hij is prachtig.
Helemaal blij met deze zomerse jongen.

Morgen stickers pellen en bandje op maat laten maken. Nu BBQ en drank tijd

10 likes

Dat is vlot! Geniet ervan :v:

1 like

Precies. Prioriteiten stellen is oh zo belangrijk :sunglasses:

Mooie kleur blauw trouwens… vergelijkbaar met de 1521?

6 likes

Want vinden we eigenlijk van de ‘nieuwe’ Squale. Vind deze toch minder geslaagd dan de vorige limited. Te veel een paarse gloed. Is overigens ook nog niet uitverkocht.

http://www.gnomonwatches.com/image/data/squale/50atmosOndaUva/Squale50AtmosOndaUva10_1024.jpg

10 likes

Poeh… moeilijk…

Hij lijkt wat druk. Bezelinsert is wel heel cool gedaan hoewel, zijksnormodus, de cijfers een slagje vetter hadden mogen zijn.

Denk dat je deze in het het echt moet zien en dat het een love it or hate it questie is.

1 like

Die Yamazaki lijkt me ook wel wat :tumbler_glass:

Zeker als het die whisky of the year was. Flesje van n paar duizend euro ö

1 like

Die vorige was dat die lichtblauwe? Die vind ik erg fraai maar ik ben ook happy met mijn twee Squale’s hoor

Vindt de plaat te druk met die golven en lijkt me wat te paars ja. Zou 'm in 't eggie moeten zien.

1 like