Outgoing: Mijn glimmende blauwe 1521 gaat de deur weer uit denk ik… ik merk dat ik sneller naar mijn Shogun neig en daarnaast kijk ik met een schuin oog richting een Halios SF.
Ondanks dat het een schitterend horloge is met dito plaat, ga ik vanmiddag toch het blauwe deel onveilig maken!
Haha scheelt niet veel. Kreeg net een sms met een betaallink van DHL. Moest nog even 34 euro betalen🤨 maar dan komen ze hem wel donderdag bezorgen. Nog heeeeeeel lang wachten dus.
Tsja. Ben nog niet overtuigd helaas. Vind hem wat klein om m’n pols. Vind dat de lugs toch wel tot aan de zijkant van m’n pols moeten komen.
Wat vinden jullie?
Zo zonder plakker ziet het er al weer een stuk beter uit. Morgen even op maat laten maken want mijn allerkleinste schroevendraaier past nét niet helemaal lekker. Kijk het even een paar dagen aan als ik hem om heb. Denk dat ik hem wel ga waarderen. Het is wel echt een schitterend horloge.
Mijn pols is nog stukje dikker dan de jouwe en ik vind hem heerlijk. maakt het meer klasse als hij niet enorm groots is . Oogt wat rustiger en meer in balans.
Allemaal een kwestie van wat je gewoon bent, maar dit ziet gewoon er top uit! Een horloge mag imho inderdaad niet breder dan je pols komen lug to lug, maar kleiner mag zeker
Duidelijke taal.
Bedankt iedereen voor jullie inzichten. Ik ben iets grotere horloges gewend vandaar dat deze zo klein aanvoelt. Komt vast goed als ie netjes op maat is.