Squale only (Deel 1)

Outgoing: Mijn glimmende blauwe 1521 gaat de deur weer uit denk ik… ik merk dat ik sneller naar mijn Shogun neig en daarnaast kijk ik met een schuin oog richting een Halios SF.

Ondanks dat het een schitterend horloge is met dito plaat, ga ik vanmiddag toch het blauwe deel onveilig maken!

3 likes

Al een harde kont en verhongerd van bij de brievenbus zitten wachten?

1 like

Haha scheelt niet veel. Kreeg net een sms met een betaallink van DHL. Moest nog even 34 euro betalen🤨 maar dan komen ze hem wel donderdag bezorgen. Nog heeeeeeel lang wachten dus.

1 like

Zie trouwens net dat ie out of stock is bij Gnomon. Ben blij dat ik niet langer heb gewacht😊

2 likes

photo 20180822_185836_zpssidvca1q.jpg

Tsja. Ben nog niet overtuigd helaas. Vind hem wat klein om m’n pols. Vind dat de lugs toch wel tot aan de zijkant van m’n pols moeten komen.
Wat vinden jullie?

2 likes

Ik vind het juist goed staan.

1 like

Bij jou valt ie wat groter zo te zien. Denk dat mijn polsen iets breder zijn. Ik denk dat ik hem nog even een paar dagen in de plakkers laat zitten.

Hoe groot zijn je polsen? Ik vind hem wel mooi staan!

1 like

Dat doet hij, maar ik had hem liever op de pols gehad zoals jij het hebt. Straalt veel meer klasse uit.

Ik denk dat daarom de 36mm’s bij mij favoriet zijn, het hoeft je pols niet te overschaduwen.

2 likes

Klein? Ben jij gek? Dat is een prima maat voor je!

2 likes

Mijn polsen zijn 18.75 cm.

photo 20180822_192330_zps8juadbky.jpg

Zo zonder plakker ziet het er al weer een stuk beter uit. Morgen even op maat laten maken want mijn allerkleinste schroevendraaier past nét niet helemaal lekker. Kijk het even een paar dagen aan als ik hem om heb. Denk dat ik hem wel ga waarderen. Het is wel echt een schitterend horloge.

9 likes

De eerste de beste die straks zegt dat ie te klein is krijgt dit argument naar z’n kop geslingerd😅

2 likes

te klein,ik zit vast in het blauwe gedeelte te wachten

3 likes

Aasgier😂 Ik ga er nog een paar nachtjes over slapen.

1 like

nee geintje ,staat je top.niet meer weg doen.krijg je spijt van

1 like

Tot nu toe heb ik meer spijt van de horloges die ik heb gehouden dan van die die ik heb weggedaan🤔

1 like

Mijn pols is nog stukje dikker dan de jouwe en ik vind hem heerlijk. maakt het meer klasse als hij niet enorm groots is . Oogt wat rustiger en meer in balans.

Staat super op jou pols. Heel mooi.

Van genieten. Niet twijfelen.

1 like

Allemaal een kwestie van wat je gewoon bent, maar dit ziet gewoon er top uit! Een horloge mag imho inderdaad niet breder dan je pols komen lug to lug, maar kleiner mag zeker :blush:

1 like

Duidelijke taal.
Bedankt iedereen voor jullie inzichten. Ik ben iets grotere horloges gewend vandaar dat deze zo klein aanvoelt. Komt vast goed als ie netjes op maat is.

2 likes