Squale only (Deel 1)

Ja, heel tof :+1:

1 like

Haha ik bied je heus geen rommel aan😉

Maar idd, erg mooi!

1 like

Deze band is inderdaad welke echt heel gaaf! Ik ben zelf echt geen fan van coatings, maar zo op deze foto is het wel een plaatje!

2 likes

Oh maar dat beweer ik ook nergens, in tegendeel ik was juist reclame voor je aan het maken. Het is een prachtig horloge! Het verhaal van de krasjes ging over mijn eigen nieuwe aanwinst. Die lijkt me er best wel gevoelig ervoor. :sunglasses:

1 like

Rubber draagt toch lekkerder dan een stalen band met zomerse temperaturen.:sun_with_face:

1 like

Dat denk ik ook! :sunny:

Maar even wat anders, de rubberen band bij mijn 1521 is ontzettend gaaf maar jeetje … hard! Ik bedoel, weinig flexibel. Geldt ook voor de keepers. Zou dat nog beter worden met dragen of moet ik daar even wat voor verzinnen?

Ik heb al een tropic die op zn baasje wacht :stuck_out_tongue:

Was een grapje😉 ik vind het inderdaad juist fijn dat je hem onder de aandacht brengt

1 like

Daar was ik ook altijd bang voor maar dit is de oplossing. Werkt echt fantastisch! Doe je voordeel ermee.

1 like

Met jouw type band heb ik geen ervaring. Ik bedoelde rubber over het algemeen.

1 like

Rubber draagt misschien lekkerder … Maar met mesh :boom::firecracker:

1 like

Vind ik hem niet zo mooi. :expressionless:

Tijd voor een vuurwerkverbod! :wink:

Ik wil dat eerst eens in handen hebben, voordat ik 100 euro er aan uitgeef. Ik heb al een beetje onderzoek gedaan. Lijkt me mooi, maar ik twijfel nog wel een beetje. Nu eerst maar genieten van de ‘harde’ rubberen band en morgen ligt er een leren band op de deurmat als het goed is, dus voorlopig kan ik wel even vooruit.

Ga ik doen, als het nodig is. Vooralsnog ken ik mijzelf als iemand die alles wel netjes weet te houden, maar ja … krasje is zo gemaakt en dan is het fijn dat er een relatief simpele oplossing is. Thanks!

1 like

Ik heb een tip voor je: Zorg wel dat je thuis bent! Anders moet 'ie nog langer wachten …

:joy:

1 like

Zei iemand 1521 en mesh??? :heart_eyes:

7 likes

Doe toch maar die olijf groene band.

1 like

Waarschijnlijk ook mijn voorkeur, maar vind dit zeker een toffe foto

1 like

Gewoon een cool horloge tout court. Ik zou me eerlijk gezegd geen zorgen maken over de pvd. @Gosz heeft een coole vintage heuer waarvan de pvd wat afgesleten is. Dat vind ik ook wel iets hebben. Zolang de lijnen van de kast nog scherp blijven.

1 like

Idd, denk dat de lijnen in dit horloge er in pvd mooi uitkomen

1 like

Squale 3074🥳

11 likes