Squale only (Deel 1)

20210330_155732

Ook hier de NA ontvangen :smiley::smiley::smiley:

17 likes

Zojuist een leren Squale bandje ontvangen. Het bandje is prachtig, als nieuw. De kwaliteit is prima en, da’s wel leuk vind ik, de traditionele sluiting. Die is tegenwoordig minimalistisch vlak met een Squale gravure. Deze met het ‘Von Büre’ logo, heeft wat een meer klassieke uitstraling vind ik. Prima passend bij dit horloge. Schot in de roos dus!

Ik weet welhaast zeker dat er mensen zijn die dit heel erg mooi vinden. Ik ben er nog niet uit, maar dat wist ik al van te voren hoor. Deze aankoop is een beetje een gokje. Onder andere het lichte stiksel vind ik afleiden.

Ik heb de rubberen band even los tegen het horloge gelegd, om er een beeld van te krijgen enne … :thinking: hmmm.

Als ik tijd heb maar even ‘de 6767’ en een rolletje plakband uit het chinese eten bakkie (… daar bewaar ik mijn horlogetroep in :wink:) halen en deze leren band eraan knopen. Ben benieuwd hoe 't draagt.

Tot zover voor nu, … dank je wel @WatchR voor de gunfactor. Heel fijn!

Ow, da’s wel een lekker frisse plaat zeg. Wow! Zomers en dus net op tijd. :sunny:
Veel draagplezier! :ok_hand:

9 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Heel gaaf :ok_hand:, toffe wijzerplaat.

Geniet ervan :+1:

1 like

Ben ook weer overstag gegaan. Nadat ik de blauwe heb gehad met de meshband.

Nu de zwarte onderweg. Geen meshband want die was erg scherp bij de schakels. Komt een mooie H-Link Shark mesh bij. En rubber heb ik nog genoeg…

Het draagcomfort mis ik. De vorm van de kast is gewoon super.

10 likes

Mag ik vragen welke je op ‘t oog hebt? De leren band zal waarschijnlijk niet gedragen worden, dus tijd voor een volgend gokje … :innocent:

Zoiets

2 likes

Thanks! :ok_hand:
Deze zet ik ook even op mijn ‘die moet ik zien’ lijstje. Ziet er goed.

Denk wel dat ik hem ergens anders ga halen. Zijn op Ali ook te.koop.

Ik doe vandaag een @bordewolf je :grin:

9 likes

Heerlijke bling bling :star_struck:

Zoektocht naar een andere band is gaande.

15 likes

Oranje of zwarte rubber :white_check_mark:

1 like

Heerlijke vintage vibe deze 1521 ‘classic’ … :heart_eyes:

IMG_7012 copy

Dat zou ik ook doen. Deze ‘opgevouwen’ duikbanden zijn niet mijn ding, de stretch is misschien wel okay maar ik vind ze niet mooi.

8 likes

18 likes

Doe wat deze man ook heeft gedaan. Volg mijn advies op.
Een duiker met oranje accenten kan prima op oranje rubber :ok_hand:

image

9 likes

Overigens blijf ik 'm op de OEM band dragen. Vind de uitstraling met deze band en de sluiting lekker old skool, daarom heb ik deze ook besteld natuurlijk. :sunglasses:

Ik heb de Squale zwarte leren band eventjes geprobeerd. Da’s niks voor mij helaas. Mesh ga ik ook zeker nog eens bekijken.

Is een Barton bandje niks?
Zwart van buiten, oranje binnen. Of een andere combi. Deze:

Die zou ik zelf nog wel willen proberen als ik niet tevreden was met de OEM band. Deze ziet er best zomers uit! :sunny:

9 likes

Wat een lekkere foto van een o zo coole kast.

Mijn Squale komt op deze tropic:

Heb het niet zo met die twee grote gaten van jouw band. Heb ook niets met Barton overigens :sweat_smile:
Quick release is niet mijn ding.

2 likes

Het voorjaarszonnetje en een squale. Wat een super combinatie!

Ik moet er ook 1 hebben :joy:

1 like

Of deze barton :wink:

Oranje buiten zwart binnen

1 like

Dat vond ik juist wel grappig.
Bandje wat jij er op krijgt vind ik ook erg mooi!

Koningsdag is aanstaande.
Maar ûh, zit je nou een Breitling te spammen in het Skûwàle topic? :rofl:

1 like