Squale only (Deel 1)

Sinds vanmiddag mag ik mij hier melden.
Vers bloed is aan de familie toegevoegd, dus dan moet er iets gekocht worden. Laat mijn voorvoegsel nou VON zijn, dus toepasselijker kan het niet met een verwijzing op de wijzerplaat. :wave:

10 likes

Bevestiging ontvangen dat hij onderweg is :partying_face:

24 likes

Ik vind em echt cool :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

18 likes

Ik ook :sunglasses:

1 like

Ik ook niet!

9 likes

Ik vind dat tropic helemaal niets. Zit of te strak of te ruim. Maar even op een hook strap proberen.

15 likes

Heerlijke kleurtje!

De plaat maar ook de strap :ok_hand:t2:

1 like

Ik ook! Zeer zomers. Twijfel twijfel. De 1521 met de blauwe sunburst dan toch in het blauwe deel zetten en voor deze gaan…Maar die is toch ook wel echt leuk…

3 likes

Foutje excuus

Mijn antwoord mag geen verrassing zijn. Ik vind de insert, wijzerplaat en met name opgelegde indices enorm vet bij de Onda. Ik zou het doen! :innocent:

2 likes

Binnen!
Meteen uitgeprobeerd met een Squale sluiting, ik vind het niet gek … :sunglasses:

Wat vinden jullie?

  • De gladde band vind ik wel stoer, echte duiker zo.
  • De band met de gaatjes maakt 'm af! Dat heet trouwens een Tropic bandje. “Ow ja, sorry!”
  • Ik zou de boot opgaan met de gladde en naar een feestje met de Tropic, oftewel; beide vind ik fraai!
  • Oranje? Serieus …
  • Doe maar snel de zwarte er weer aan!

0 stemmers

3 likes

Oranje is altijd tof op een 1521 :grin:

2 likes

De rubberen bandjes zijn boven verwachting “goed”. Soepeltjes, zonder rare geurtjes en netjes afwerkt. Ik had toevallig gisteren een Tropic van 50 euro in handen, blij dat ik die heb laten liggen. Deze is namelijk op 't oog hetzelfde. Zou me ook niet verbazen, massaproduct … eigen sluiting eraan, logo erop en kassa! :wink:

Net zo stevig bedoel je! Met een Kliko kun je smijten, blijft keurig heel … dat verwacht ik ook van deze bandjes. :beers:

1 like

Ik ben er ook weer bij.

20 likes

Heel mooi.
Ik zit ook aan zo’n bracelet te denken, en dan de gepolijste :heart_eyes:

Draagt het een beetje comfy, en kan je microadjusten?

Ik vind ze persoonlijk het tofste op de OEM mesh

1 like

Helemaal mee eens!

Grote blij … :wink:
Mooi!

Ik heb nog ‘een BoR’ incoming, geen idee of het wat voor mij is zo’n drukke band. De OEM mesh heb ik ook naar gekeken, heb ik zelfs aangeboden gekregen maar die was brushed enne ik wil iets van polish op de band als 'ie van staal is; dat past de mijnes iets beter vind ik.

2 likes

@junior oranje tropic for the win :v:

1 like

Ben benieuwd naar de bor. Weet iemand of er een mooie is die perfect aansluit op de kast?

1 like