Een weekje terug wat dat misschien een optie. Nu hij onderweg is gaat dat natuurlijk niet.
Ja zo gaat het he.
Ik open een gezocht topic hier, bijna geen reacties (iig niet waarnaar ik zoek ben).
Ik druk op bestelknop, volgende dag regent het Squales in het blauwe gedeelte (en MP trouwens ook).
Eindelijk de echte verklaring voor het dubbele logo.
Ben het met je eens, oké dan! Zwart.
Zo zat ik ook!
De gladde oranje is een blijvertje, eigenlijk vind ik de zwarte rubberen band die erbij hoort het mooist. De oranje Tropic heb ik inmiddels met the speed of lightning verkocht en de ‘BoR’ is onderweg, waar ik best wel hoge verwachtingen van heb. Vind ik denk ik mooier dan een mesh band.
Wat een gedoe …
Dat is die op de foto toch?
Denk dat ik het met je eens ben
Een zwarte Isofrane (style) staat 'm ook goed denk.
Of een zwarte Tropic (style)
Yep. Vind ik tot nu toe het best passen.
Daar ben ik van genezen, na mijn testje met de oranje bandjes. Tropic is niet mijn ding. Een ISOfrane zal 'm zeker ook staan! Die heb ik alleen (nog) niet voorhanden, dus dat kan ik niet proberen. Ik heb nog steeds een zoekertje openstaan, want geen zin om de hoofdprijs te betalen …
Heel fris horloge!
Ik heb een brushed Miltat V-clasp laten oppoetsen voor de Onda op rubber.
Polished case vs. polished clasp
Zo kan ik na een frisse duik mijn kuifje weer goedzetten.
Zo vandaag even middag wissel gedaan naar de Squale. En de squale op de squale band gezet. Reactie van de wederhelft… Nou vindt dat maar niks op een zwart bandje… en wat stinkt dat ding.
Maar goed kan erger. Toen ik zei dat ik eraan zat te denken om de speciale fabric strap te kopen voor de Tudor bb58 en ik een foto ervan liet zien en de prijs vertelde kreeg ik te horen dat ik beter een bolletje wol de strot van een kat in kon drukken en wachten tot ie uitgepoept werd. Bespaarde me veel centjes.
Volgens mij is ze er geen fan van…
Mooie NA’s weer zo te zien !
Daar is 'ie dan!
Snelle kiekjes die de band eigenlijk geen recht doen, maar ja …
Het is een mooie beads of rice band, keurig afgewerkt, past prima door de polished middenlinkjes maar ik moet hier wel even aan wennen. Ik heb nog nooit zo’n drukke band gedragen. Ben benieuwd hoe ik hier over een uur naar kijk.
Nope, past er niet echt bij vindt ik.
Het horloge is best druk omdat ie helemaal gepolijst is. Ik zou er een band bijzoeken die veel rustiger is. Zoals de rubber straps die je er eerder aan had zitten.
De oranje tropic was je geen fan van toch? Die is ook een stukje drukker dan de ‘eenvoudigere’ zwarte of vlak oranje straps.
Een canvas strap lijkt me mooi passen aan deze Squale, dat heeft van dichtbij wat structuur en van wat verder af geeft het een mooi contrast met de Squale kast
De look is juist gaaf en zeker niet te druk. Ik zit voornamelijk met die endlinks…
thanks!!!
Vind hem juist mooi staan op de mesh. Zou het zeker een kans geven!
Drukte. Denk dat je gelijk hebt! Die ‘gladde’ vind ik super, de Tropic had ik na een minuut al gezien. Niks voor mij. Dezelfde conclusie trek ik nu ook met deze beads of rice, het is niet mijn ding. Best wel jammer ook, want het is wel een mooie band. Maar goed, niet voor mij dus. Test niet geslaagd!
Canvas? Hmm …
Ik ga wel even mijn Erika’s MN eraan knopen. Kijken of dat wat is.
Ik ga er niet aan kunnen wennen, dat weet ik nu al! Overigens niet vanwege de endlinks, die vallen me eigenlijk nauwelijks op. Kan prima, ook omdat de kast op zichzelf ook recht is tussen de lugs. Alleen wat ruimte, maar niet storend vind ik.
Dan moet ik een mesh dus eigenlijk ook eens proberen? Hmmm … ik denk dat ik 'm gewoon om de eigen rubberen band ga dragen en met Koningsdag even wissel voor oranje.
Hmmm. Oogt niet als een match als ik eerlijk mag zijn. Zit ook een gap tussen zie ik.
Lekker terugsturen en op zwart of oranje rubber zetten
Eens!
Ik zet 'm wel in het blauw, vast wel een liefhebber voor te vinden. Als het net zo snel gaat als met de Tropic, loont het de moeite niet eens er foto’s van te maken …