Squale only 🦈 (Deel 2)

Ik heb het nu in ieder geval teruggebracht tot (een keuze uit) twee en ga binnenkort de knoop doorhakken. :grin:

4 likes

Ik was aangenaam verrast door de Marina Militare en de Periscope. In het echt veel mooier dan op de foto’s die op internet staan, net als de T183 Carbon modellen. Toch blijf ik de Squalematic’s ook erg mooi vinden en er is genoeg keus binnen dit model door de verschillende kleurcombinaties. De kast is alleen wel hetzelfde als die van de 50 Atmos, alleen een stukje groter. Misschien komt er dan toch nog eens een Squalematic in de collectie? :upside_down_face:

5 likes

Een Squale meeting EN eten bij Kenneth? Hoezo heb ik dat gemist :cry:

12 likes

Toen ik in talie was en even online ging neuzen kwam ik 'm tegen bij: Orlogeria Majer . Is volgens mij een exclusive voor deze authorized reseller/dealer maar is vast te checken via de squale site

4 likes

Goeiemorgen :sunny: :coffee:

13 likes

Op de nieuwe mesh band, met dank aan @MotoSkooly en @royke74 :heart:

14 likes

Omdat je weer zat te slapen?:joy:

3 likes

DEMON, ATHETOS SAY, KILL. — Nicole Scherzinger - “Bellissimo!” GIF.

4 likes

Mooie combinatie Bram :star_struck::+1:

2 likes

Staat top!

2 likes

Toch fraai, hè?! :smiling_face_with_three_hearts: Zou toch nog wel graag een Sub 39je willen toevoegen aan m’n bescheiden collectie. En dan wel de GMT in het blauw. Man, wat is die toch mooi!

Een leuk verjaardagscadeau, misschien. :blush:

13 likes

Hij is inderdaad erg mooi en vooral op deze blauwe Tropic :+1:

Dus uiteindelijk 3 Squale’s in de collectie :sunglasses:?

3 likes

Ben bang dat het er de komende tijd toch van gaat komen… :grimacing: :sweat_smile: :wink:

3 likes

Goed idee! :grin:

2 likes

Iemand (ben even zijn naam kwijt) droeg deze Squalematic Thalassa tijdens afgelopen Squale meeting. Een limited edition in samenwerking met de Diver’s Watches Facebook Group.

Prachtig horloge zeg :heart_eyes:! Komt op een rubberen band welke je niet vaak ziet op een Squale.

Zo’n Squale zou ik graag nog eens aan de collectie willen toevoegen.

Plaatjes van het internet:

13 likes

Nieuw bandje voor de Squale met oranje friemeltje

11 likes

Klopt, dat was Tom, vriend en oud-collega, met wie ik daar was. Gaaf ding, he?

2 likes

Mooi! :+1:

1 like

Check :+1:
Inderdaad heel gaaf! :sunglasses:

1 like

Zo! Nog niet eerder gezien deze. Erg stoer ding. Denk wel dat die 44mm van die squalematic voor mij te groot zou zijn :roll_eyes:

1 like