Squale only 🦈 (Deel 2)

Met de duikersklok refereer ik naar de draaibare bezel niet naar het horloge in zijn geheel :joy::wink:

1 like

Oh, de duikring.
Jaja, probeer het maar goed te praten … :rofl:

1 like

17 likes

Het oranje bandje is toch wel leuk hoor … :beers:
De wijzerplaat lijkt wel blauw door de belichting/AR-coating. Fris!

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

14 likes

Zeker, lijkt mij wel leuk om een keer een zwarte bezel op mijn blauwe 1521 te zetten . Het is alleen jammer dat de bezel moeilijk te krijgen is. Moet dan natuurlijk helemaal overgezet worden bezel plus inlay.
Denk niet dat je de inlay er netjes uit krijgt omdat deze geplakt zit.

2 likes

Het is wel te doen.
Vanaf ong. 6:00 zie je hoe …

Wel gaaf trouwens, de volledig ‘lumed’ inleg. Dat zou ik wel mooi vinden op mijn 1521, zit ook op de COSC volgens mij. Maar ja, zelf klooien … ik schreef het hierboven al; ik ben er niet van. :innocent:

5 likes

Uhm, heb ik iets gemist?!?! :heart_eyes:

11 likes

Kennelijk. :wink:

Gnomon’s close working relationship with Squale is cemented in our love for professional tool watches. Together, we have co-created classic and exclusive iterations inspired by their rich archives. Available only at Gnomon Watches, we present the Squale 30 Atmos Ref. 1545 Red from the Ref. 1545 collection.

Moet er even aan wennen!
Deze is wel heel erg in your face. Vind ik.:sunglasses:

2 likes

Ik zeg douze point, alleen al vanwege je toewijding!

2 likes

Nog eentje dan :point_up:

12 likes

Ik vind het “reliëf” van de wijzerplaat veel beter tot z’n recht komen met deze kleur! Je ziet nu echt wat meer diepte lijkt het wel. En errug lekker kleurtje voor de zomer (ipv al het oranje geweld haha)…

4 likes

Hartelijk goedemorgen. :slightly_smiling_face::+1:

21 likes

Nice :+1:t2: kan @junior vanavond ook weer slapen :sweat_smile:

4 likes

Mooi👍

1 like

Gaaf ding zeg :+1:

1 like

:coffee: Buongiorno!
Is dat die donkerblauwe van Q? Gaaf zeg! Gefeliciteerd!

3 likes

Heel nice! Vind dit echt wel 'n gave uitvoering!

6 likes

Yup, had hem al eens eerder bekeken en momenteel geen Squale op m’n bescheiden kistje, dus gisteren ingehaald. Ik merk overigens steeds weer vaker, dat iets grotere horloges, door de footprint, op mijn pols veel stabieler/prettiger dragen en vind deze uitvoering erg tof. :tada::slightly_smiling_face:

7 likes

Lekker klokkie pappie.
Blij dat 'ie in goede handen terecht is gekomen. Ik vind het een SUPERGAAF horloge! Geniet ervan. Niet teveel foto’s plaatsen svp, … :wink:

… hele nachten van wakker gelegen. :see_no_evil:
De stickertjes kunnen weer van de oogleden, morgen ben ik weer helemaal fris.

tom-tom-and-jerry

5 likes

Had jij niet die Master Marina Militare LE, Chris?

Soms helpt 't lot je een handje en hoef je ineens niet meer te kiezen. :wink:

5 likes