Squale only 🦈 (Deel 2)

Je hebt geen nachtdienst zo te zien!
… of zien we een reïncarnatie van Buckler? :beers:

1 like

Ja, kan ik me nog herinneren! Zeker het checken waard! :+1:

1 like

Hahaha ,ja heb nachtdienst maar dit is een oudere foto . Had je kunnen zien :wink: draag de Militaire hier nog.
Zelf nu de Pelagos om, heb twee favoriete merken Tudor en Squale :drooling_face:Vandaag dus weer eens deze titanium rakker om.

6 likes

Brother Dan working the night shift…
Working night shift (11pm to 7 am), all alone in the office, waching bunch  of monitors.. here to another lousy year! Happy New Year you beautiful  bastards! - GIF on Imgur

6 likes

Ik weet niet of ik hier iets over een bedrijf mag ventileren maar ik vind dat het wel gezegd mag worden. :thinking: Waar ik vandaag wel weer achter ben gekomen, is wat een fijn bedrijf dat Q-Watches eigenlijk is. :ok_hand: Appje gestuurd over de zwarte Matic en binnen 10 min. een vlotte respons, dat die niet op voorraad ligt maar dat inmiddels al met de leverancier was gecommuniceerd en dat hij al besteld was. :tada:

Kijk, dat wachten niet mijn ding is, is inmiddels wel bekend geloof ik… :sweat_smile: Maar zo’n service maakt veel goed en zoals een goede vriend ooit opmerkte: “we zitten niet zonder hè” :joy:

Trusten all en @pasd: werk ze! :muscle:

9 likes

Ik zou het vooral ook even bij de ervaringen neerzetten Chris, daar leest nl. iedereen mee (niet alleen de Skûwàluh gekkies). Volledig eens trouwens, @royke74 & @MotoSkooly zijn heel erg klantgericht en gewoon ook leuke gasten waar het prima toeven is als het op horloges aankomt!

Goh. Echt?
Vertel eens … :joy:

6 likes

Ook erg goede ervaring met Q!:+1:
Wachten is sowieso nooit fijn. Maar gaat vast niet lang duren. Welterusten, Squale people en fijn idee dat Dan @pasd hier de boel in de gaten houdt! Goede shift, man! @TagEd gaat even z’n bed opzoeken! Spreek jullie morgen!:sleeping:

7 likes

Wat? … scheer je weg uit de Squale burelen! :sunglasses:

Hoewel, zo’n Pelagos is toch ook wel erg mooi. Ik neig zelf wel meer naar de ‘oude’ M25600TN-0001 (waarvan ik er ook al drie heb gehad … :see_no_evil:). Mijn tweede merk is overigens Omega, de nieuwe SMP300 in 't blauw en/of Moonwatch hesalite.

Werkse!

2 likes

Done en thanks voor de reminder Remco. :pray:
Ik mag die Squale familie hier wel. :grin::+1:

3 likes

Feedback is altijd leuk.
Enne, zo heb je er géén en ineens heb je er twee. Lekker bezig … :joy:

Sweet Squale dreams. Trusten! :shark:

1464339176-sleeping-puppy-gif

5 likes

:wink: thanks

4 likes

Trusten!

15 likes

Buongiorno, Squale crew!:coffee:

Oh en ja, @pasd, lekker man, dat laatste album van The Boss! Verrassend, maar gaaf! Draai het vaak, de laatste tijd! :guitar: :notes:

11 likes

Zeker niet open slopen.

Hij heeft net als zijn eigenaar vanzelf een keer een beurt nodig.
Dus dan zien we het dan wel. :wink:

1 like

Hartelijk goedemorgen Squaletore Horlogisti! :+1:

Oeps…. :see_no_evil::hugs::sweat_smile:

6 likes

Hartelijk goedemorgen Squaletore Horlogisti! :+1:

12 likes

Mogguh

2 likes

Pek en veren staan klaar!

2 likes

Sorry, sorry, het is (voor mij) nog vroeg… :sweat_smile::joy:
Zal ik het strakjes even goedmaken met een roze Onda? :kissing_heart:

1 like

:open_mouth: :grimacing:
Ahhh Argh GIF - AHHH ARGH Jeesh - Discover & Share GIFs
What Are You Doing Wtf GIF by Justin - Find & Share on GIPHY
:laughing:

6 likes