Sterkte!
Heel veel sterke Bram!
Eerste Super Squale’s zijn binnen. Heel mooi afgewerkt, prachtige vintage vibe en dito afmetingen. Ook geschikt voor de kleine pols met zijn 38mm kast en 18mm lugs:
Dank jullie wel allemaal voor de steun!
Ik bekijk het zoveel mogelijk van de positieve kant, dat werkt voor mij het beste. Samen met zwarte humor en zelfspot
Ja, lopen hier een beetje te zeiken over horloges. Maar zoiets plaatst alles toch weer even in perspectief.
Dat is volgens mij wel de manier. Maar je moet 't wel kunnen. Respect!
Haha, ik zit hier op m’n toetsenbord te kwijlen van die grijze, inderdaad. Zou 'm alleen, denk ik, op een tropic willen. Dan gaat ie, volgens mij, nooit meer van m’n pols! Maar weet niet of die er is in 18mm…?
En ik ga toch echt nog even wachten. Zit aan m’n taks, voor dit jaar. Ergens volgend jaar zou ie er zomaar kunnen komen!

Ergens volgend jaar zou ie er zomaar kunnen komen!
Ik pas. Niet vanwege de ‘uitstraling’ - ik zou voor de blauwe gaan - maar vanwege de (voor mij) te kleine maat. 38mm is echt niet mijn ding.
Doe mij deze maar, overigens ook met dank aan @MotoSkooly & @royke74 …
Lekker hoor!

ik zou voor de blauwe gaan
Vind die blauwe ook heel tof maar weet niet of ik die zou verkiezen boven een blauwe blasted 1521. Van mij had de bezel insert ook wat matter gemogen
Ja, er gaat natuurlijk weinig

boven een blauwe blasted 1521
Vandaag ook om. Blijft lekker!

38mm is echt niet mijn ding.
Moet 'm natuurlijk ook nog even in het echt zien. Hoop eigenlijk, ergens begin volgend jaar ofzo, op nog een leuke Squale meeting (hint, hint )!
Maar ik hoef niet meer van die heel grote horloges, zoals een aantal jaren geleden. 1521 is voor mij wel even de max. Terwijl ik vroeger wel groter droeg. Vind dat gewoon niet zo mooi meer ofzo. En juist de maat van de Super Squale draagt wel in grote mate bij aan de vintage vibe, vind ik. Nou ja, ik heb dan ook maar een bescheiden polsmaat. Dus ik kom er wel mee weg, schat ik zo in.
Pffff ik vindt dat blauw jou niet zo goed meer staan bij de kleur van je huid .
Denk dat je beter die nieuwe Super Squale kan kopen .
Ach neem ik dat blauwe ding wel van je over voor een vrienden prijsje

Ach neem ik dat blauwe ding wel van je over voor een vrienden prijsje
Advies vraagje: hoe denken jullie dat deze leren band op mijn 2002 Black PVD zal staan? Zit er aan te denken om deze aan te schaffen voor de winterperiode
Prachtig zeg! Voor mij de grey dial

hoe denken jullie dat deze leren band op mijn 2002 Black PVD zal staan?
Ik denk wel gaaf. Geeft 'm een beetje kleur. Wel een bandje bestellen met een ‘zwarte’ sluiting, anders past 't niet. Zo te zien heb je die al uitgezocht …

Geeft 'm een beetje kleur.
Dat denk ik dus ook
Sommige mensen -en ik was er een van- vinden dat leer op een duiker niet kan. Maar that was then. Ik heb m’n 1521 blue blasted ook een tijdje op leer gedragen en draag m’n Onda nog steeds op leer en dat staat eigenlijk verrassend goed. Ik denk dat jouw 2002 die band goed kan hebben. Zou 't lekker doen! Heeft ie nou ook een pvd buckle? Zie ik dat goed? Helemaal mooi! Sowieso een vette band! Ik zeg: go for it!