Squale only 🦈 (Deel 2)

@ your service! :beers:

Ik was alweer vergeten hoe fris dit eruit ziet. :partying_face:
Hélemaal leuk. Wat vind jij hiervan? Zo’n bandje van ome Ali met een Squale sluiting is best:

• Geslaagd!
  • Niet geslaagd …

0 stemmers

6 likes

Staat 'm goed! :+1:
Nu gaat 't zeker lukken! We gaan het zien, straks! :beers: :soccer:

2 likes

Heel geslaagd! Ik heb em zelf ooit ook op een isofrane, was ook lekker. Een dikke rubberen band past de 1521 kast goed in mijn ogen.

11 likes

Jup. Ziet er goed uit!

2 likes

:partying_face::partying_face::partying_face: nog even geduld dan kan ik hier weer spammen :partying_face::partying_face::partying_face:
Verder laat ik jullie Squalelovers nog even in spanning :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Dus ,:zipper_mouth_face::roll_eyes::hugs:

5 likes

Tuurlijk …

:joy:

2 likes

Nope :rofl::joy::rofl: leuke aanbieding gekregen vanmiddag voor een 1521, maar het is toch iets anders geworden na contact met

7 likes

SUPER!

[pun intended]

:beers:

3 likes

Ik wist 't wel! :grin:

3 likes

Hahaha, ja er zijn nu al een paar jaar 2 merken die telkens mijn aandacht trekken .
Tudor , nummer 6 nu al weer .
Squale, nummer 4 incoming.

Komt misschien ook wel omdat dit de twee leukste " only" topics zijn :wink:

Maar beide geweldige merken die niet bang zijn om eens wat anders op de markt te brengen .

4 likes

Zeker! Ben benieuwd, man! Alvast gefeliciteerd! En welkom terug bij la famiglia! :beers:

2 likes

Nou ja… ze waren ook niet slecht, Ecuador.

2 likes

Zeker niet! Zal hadden ook veel meer een “wij willen winnen” mentaliteit, daardoor overigens verrassend leuk om naar te kijken. Vind ik. NL moet wel even wat peper in den rate krijgen, anders gaan we 't niet halen.

Aan 't bandje heeft het in ieder geval niet gelegen … :wink:

4 likes

Wij hebben ons best gedaan! :grin:

Ecuador was duidelijk meer gemotiveerd. Dus het viel uiteindelijk nog mee.

2 likes

Eens!
Kwam nog een oude foto tegen van dit Ali bandje op mijn vorige 1521, dikkertje inderdaad. Het staat 'm prima en draagt ook erg fijn. Deze band is ontzettend soepel, in tegenstelling tot de ‘tropic’ van Squale zelf. Die zijn best stug, de zwarte al helemaal.

10 likes

Oh, vind je? Ik vind de zwarte Squale tropic aan mijn full lumbrite 1521 eigenlijk best wel soepel. O.k., de oranje Barton is soepeler. Maar stug zou ik 'm zeker niet willen noemen. Nou ja, ik heb ook Z22jes gedragen aan SKXjes. Da’s pas stug. :grin:

2 likes

Haha lekker bezig toch!
Ben benieuwd, dus kom maar door met die foto’s wanneer hij binnen is!
Foto’s he! Dus niet één klein kiekje…!

Doe maar stuk of 5 of 8 of 9 of …
Links, rechts, close up, met reflectie, zonder, bij het water…

Uhmmmm denk dat je de strekking begrijpt. Haha sorry liet me even gaan!

4 likes

Ik heb het over deze hè …

… heb ik nu 3x gehad enne die vind ik niet heel erg soepel eerlijk gezegd. Kan natuurlijk zijn dat ik drie keer een stugge band heb gehad, toeval ofzo. :wink:

4 likes

Ah o.k., nee ik bedoel deze. Vandaar.
1668347210723531157358870743637

6 likes

Ik werk als chemisch/microbiologisch analist op het laboratorium :grin:

3 likes