Terug op het originele bandje van roggenleer.
Deze had je volgens mij niet mee, op de meeting toch, John?
Blijft ook wel een gave 1521!
Ah ja, er was ook zoveel te zien. Kan me de GMT nog wel herinneren, idd. Beide zie je niet vaak.
Hier sluit ik me bij aan, fijn weekend …
Ontzettend gave uitvoering met die wijzerplaat maar met dit bandje, ûh … niet mijn kopje thee. Snel weer terug naar het zwarte rubberen bandje. #smaakdingetje
Je zal het even moeten ondergaan, mijn keuze.
Is wel leuk voor een tijdje een extravagant bandje als deze.
Na een maand of drie heb ik even genoeg van de zwarte tropic op dit horloge.
Echt? Ik ben zo bang dat ik er aan ga wennen!
O.k., alvast een beetje aan 't nadenken, over volgend jaar.
Stel dat ik er nog 'n Squale bijkoop, he…?
Toen Squale, even geleden, de nieuwe 1545 in het grijs, presenteerde, dacht ik: “Ja, die wil ik wel!”
(foto geleend van @pasd)
Maar toen kwam, geheel onverwacht, de Super Squale en dacht ik: “Ja, die wil ik wel!”
(foto geleend van @MotoSkooly)
Maar ja, ondertussen kocht ik dit jaar maar liefst 3 1521jes(! ) en van de 11 horloges die ik momenteel heb, krijgen die 90% van de draagtijd. Ik ben gewoon verslingerd aan die ‘Von Buren case’ en het model zit me als gegoten! Dus ja, moet ik er daar niet gewoon nog eentje van kopen. Ik zit al een tijd te kijken naar deze.
Anyway, wat vinden mijn Squale amici?
- De nieuwe 1545 in het grijs
- De Super Squale in het grijs
- Nog zo’n fijne 1521 in pvd
0 stemmers
… oh, da’s een simpele: De 1521 PVD! En dan ook exact zoals jij 'm laat zien, dus met die band. Dat je daarover twijfelt, bijzonder.
Die anderen zijn ook mooi hoor. Maar je zegt het zelf al:
Dat dus.
Succes met je keuze.
Ik zou gaan voor de Super Squale! Dan heb je wel echt wat anders!
Het heeft enorm geschommeld. Volgens mij hebben ze alle drie even bovenaan gestaan. Maar it looks like we have a winner!
Bedankt voor het meedenken, Squale gang! Ik ga er nog eventjes goed over denken. Maar het zou zomaar kunnen… Wordt wel 2023, hoor!
Prachtig, gefeliciteerd
Hele mooie! Lijkt wel een dial met pek, wat ik overigens mooi vind.
Gefeliciteerd man, geniet ervan!!
Gefeliciteerd ermee! Dit is die montauk toch? Heel tof!
Nice! Gefeliciteerd! Is dat inderdaad 'n
?
Da’s toch een model speciaal gemaakt voor Islander?
Misschien dat er in de toekomst ook nog 'ns een speciale Q-versie komt! Moeten we het maar 'ns over hebben, op de eerstvolgende Squale meeting, volgend jaar!
Mooie uitvoering! Veel draagplezier.
Dat relief op de wijzerplaat, WOW.
@royke74 en/of @MotoSkooly heeft deze 1521 PVD vast wel op voorraad. Dan heb je hem nog voor de kerst onder de boom. Hoe leuk is dat. Ik zeg: Doen!
Horlogepotje moet nog even wat voller. Maar ben bang dat er idd nog wel een Squale bijkomt, komend jaar…
FTFY