Squale only 🦈 (Deel 2)

Wat een heerlijk kassie heeft de 1521 toch!
Onnavolgbaar … :star_struck:

8 likes

Ja, zit goed, hè?! En ziet er ook nog eens goed uit! Heeft die ouwe Von Buren toch mooi bedacht, destijds! :+1:

3 likes

Mwaa ja. Soms de kleur. Soms de reflectie maar hey, er zijn grotere problemen… Haha

1 like

Heel mooi. Blijft trekken zn 1521…
Eerst maar is weer wat sparen!

3 likes

Rubber of staal, wat vinden jullie?

13 likes

Ik heb eigenlijk altijd voorkeur voor staal (qua look) maar dit is een zeldzame uitzondering!

2 likes

Rubber.:ok_hand:

1 like

Zelf ook weer een bandenwissel gedaan :roll_eyes:

Ach, eigenlijk kan de 1545 alles wel hebben :stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 likes

Afwisselen!
Staal staat 'm ook goed. Vind ik. :wink:

Alles, … behalve NATO ‘lookalike’ bandjes.
Die rare lengte en flapjes aan het einde. Het is echt geen gezicht. De kleur is overigens wél prima!

Vind ik. :beers:

3 likes

Omdat die Squale tropicjes zo heerlijk dragen en ook nog 'ns goed staan aan 'n Squale!

Things...People... Feelings | Deanisms: Damn straight.

En blijft een gaaf horloge!

4 likes

Haha, ja heb ik ook een hekel aan :nauseated_face: pas daarom altijd al mijn nato-bandjes aan naar singlepass, sluiting aan de onderkant en zonodig inkorten.

2 likes

Zo is het!
Niet alleen die ‘Homage Tropic’, zoals Squale ze zelf noemt, die jullie allemaal zo chill vinden maar ook deze …

Love it!
:star_struck:

10 likes

Mini kerstboom opgezet :evergreen_tree: (huis staat in de verkoop dus een grote was niet handig) want de sint is er weer vandoor de Squale nog steeds op zijn oranje Barton. Ik ben niet zo’n WK/EK fan maar vind dat hij de grijze winterdagen een welkom kleurtje geeft :grin:

10 likes

Mijn oranje Squale tropic uit Cyprus is nog onderweg. Zodra die binnen is, switch ik ook naar deze frisse zomerkleur. Staat 'm goed!

Jij hebt zo’n Barton met een dubbele kleur als ik het goed zie?
Binnenkant zwart, of … :thinking:

1 like

Haha, hier precies hetzelfde.

5 likes

Yes binnenkant is zwart, sluit perfect aan op de zwarte bezelinsert/wijzerplaat van de classic.

2 likes

Haha perfecte uitkomst toch! :grin:
Wil het een beetje vlotten met de verkoop? Hier gaat het wat trager dan aanvankelijk gehoopt :confused:

2 likes

Ja, toch?! En super comfortabel ook! :sunny: :sunglasses:

2 likes

In de sportkantine, aan m’n Spaans huiswerk, met een lekkere :beer: erbij. Het kon erger…:grin:

12 likes

… pfiew, op de valreep!
Goed dat je blijft. Kom maar door met die plaatjes. :wink: