Squale only 🦈 (Deel 2)

Oeh dat durf ik niet te zeggen. Misschien dat het lastig is om OEM onderdelen bij Squale zelf te bestellen maar misschien is het wel mogelijk.

1 like

Als je ze er een mail over stuurt kunnen ze bepaalde onderdelen gewoon per post versturen. Ik heb ze laatst gemaild over een sunburst blauwe 1521 wijzerplaat, die konden ze opsturen voor 60 CHF + verzending. Wat de bezel insert en andere onderdelen betreft weet ik niet wat het zou moeten kosten.

3 likes

Plaatje.

14 likes

Ik heb via Roy van Q-Watches nu de aanvraag voor insert en date disk gedaan. Hou jullie op de hoogte!

4 likes

Dat rubberen bandje is wel de coolste in het segment!! Vraag me af of dat passend te krijgen is voor de Arancia…

6 likes

Dit is Nice!!!
Mooi horloge.

2 likes

Dit topic gaat altijd hard in de lente / zomer valt mij op, en niet voor niets m.i. Ik zou na een blauwe polished vorig jaar liefst een zwarte 1521 met opgelegde indices wel eens in het echt willen zien.

@pasd, we zien hem wel in het blauw aankomende herfst :laughing: geniet ervan!

2 likes

De Arancia is lekker eigenzinnig.
Er staat eentje te koop op Uhr forum die ik wel zou willen.
Is er hier iemand die actief is op Uhr forum die mij in contact kan brengen met deze verkoper?

1 like

Mooie foto :+1:

1 like

5 likes

Zelf even account aanmaken, lijkt me niet zo moeilijk.

1 like

Nope :scream:

1 like

Inderdaad een plaatje :heart_eyes:
Die rubberen band is ook mooi zeg :grin::+1:

1 like

Stuur me ff linkje in PB. Ik heb daar een account

On topic:

9 likes

Wat voor date disc?

1 like

Zwarte ipv wit :point_down:

8 likes

Kijk! Zo istie af :facepunch::drooling_face:

1 like

Zwarte date disk lijkt me ook wel wat op een zwarte classic 1521. Iemand een idee hoe je daar aan zou kunnen komen?

1 like

Ja, vond ik dus ook en dacht: ik deel deze eens met mijn Squale homies! Niet mijn horloge, echter. Helaas… :slightly_frowning_face:

Geen idee waar en of dit bandje (nog) te koop is, wat de breedte is en hoe mooi het dan aansluit op de kast van 'n 1521. Een hoop vragen, dus. :sweat_smile:

Vind juist zo’n tropicachtige, die op het plaatje van jouw Arancia erop zit, wel geinig! :grin:

2 likes

De nieuwe COSC heeft dit.

Zouden ze je daar bij Q-watches niet bij kunnen helpen?

2 likes