Squale only 🦈 (Deel 2)

Is dat nou een donkerblauw bandje? Zo ja, dan nay. Zit wel 'n oranje streepje in. Dat past dan wel weer leuk bij de oranje minutenwijzer.

3 likes

Jep[quote=“TagEd, post:3957, topic:400470”]
nay
[/quote]

Eens

Net van plan om de Barton van het andere horloge af te halen en hem op m’n 1521 te zetten maar nu besloten vandaag mn blauwe zelfbouw-duiker maar weer eens om te slaan :grin:

6 likes

Als het bandje zwart was geweest met oranje streep wel.
Blauw niet echt.

2 likes

15 likes

Goedemorgen heren, laatste helft van de werkdag is begonnen!

12 likes

En aan de Onda…

Yay, bijna weekend!:partying_face::beers:

12 likes

Schitterend horloge, congratz! :partying_face::tada:

Wat dragen die dingen trouwens lekker hè, hij sluit bijna naadloos aan op mijn pols. :heart_eyes:

10 likes

Ziet er heel mooi uit en lekker dat het ook comfortabel draagt, congratz! :tada:

2 likes

WEEKEND :partying_face: :beers:

15 likes

Doe je goed! Ik had ook wel verwacht dat ik al thuis zou zijn. Maar niks is minder waar!

Fijn weekend!

1 like

Thanks! Ja, bevalt goed, de Barton tropic. Maar ik heb er drie gekocht. Dus, hier ook maar even aangehangen. :grin:

Zo, en nu lekker aan de loempia’s!:yum:

#NonSqualeFriday :wink:
Nee hoor, deze was even om te proberen. Maar die band blijft er voorlopig om. Heb er toch lekker 3! :grin: Om de pols nog steeds de Onda.

Enne, ben er helemaal klaar voor!!!

Weekend GIFs - Get the best gif on GIFER

10 likes

Deze kleur is ook zo mooi😍

12 likes

Ja, zeker! Die sunburst bruine dial in combinatie met het oranje is echt heel bijzonder! Eind vorig jaar, op de Squale meeting, omgehad en vond 't echt een plaatje!:star_struck:

2 likes

:joy: Smakelijk! :+1::tada:

2 likes

:thinking:

Ik doe gewoon met je mee!
Ben wel klaar met ‘vrijdag de 13e’ … :sunglasses:

Eens! Die ouwe Von Büren heeft een heel erg prettig kassie ontworpen.

okay-sounds-good

Lekker frisse uitstraling ook, de Squalematic begint steeds meer op mijn netvlies te komen.
Irritant … :see_no_evil: :joy:

8 likes

Whoop :tada: lekke bezig. Welkom terug

De 1521 idem …
:arrow_down:

10 likes

Vraagje Gup, draagt die gmt nou hetzelfde als de 1521, of is het een wezenlijk andere kast “beleving”? (gekke vraag misschien)

1 like

Ik krijg deze Matic maar niet uit m’n hoofd. Heerlijke maat, comfortabele kast, goed af te lezen, mooie historie, enfin wie vertel ik het hier? :sweat_smile:

Voor de minder ingewijden onder ons; bij mij is “niet uit m’n hoofd krijgen” een synoniem voor…. :blush:

Alvast een fijn weekeinde all! :partying_face:

Met dank aan een reviewer voor de foto. :pray:

15 likes

Om eerlijk te zijn is de 1545 m’n ontmaagding. :joy: Heb nog geen andere ervaringen :sweat_smile:

1 like