Squale only 🦈 (Deel 2)

Hoppa! Mooi man :sunglasses::+1:

3 likes

Errrrg mooi met die bezel! Have fun ermee!

1 like

Gefeliciteerd ermee! Wat een knaller dit :grin:

1 like

Wilde hem vandaag weer op de zwarte siliconeband van Barton zetten maar die zat op een ander horloge. Daarom deze navy paratrooper erop gezet, vinden we het een succes? Spoiler allert: ik niet

7 likes

Is dat nou een donkerblauw bandje? Zo ja, dan nay. Zit wel 'n oranje streepje in. Dat past dan wel weer leuk bij de oranje minutenwijzer.

3 likes

Jep[quote=“TagEd, post:3957, topic:400470”]
nay
[/quote]

Eens

Net van plan om de Barton van het andere horloge af te halen en hem op m’n 1521 te zetten maar nu besloten vandaag mn blauwe zelfbouw-duiker maar weer eens om te slaan :grin:

6 likes

Als het bandje zwart was geweest met oranje streep wel.
Blauw niet echt.

2 likes

15 likes

Goedemorgen heren, laatste helft van de werkdag is begonnen!

12 likes

En aan de Onda…

Yay, bijna weekend!:partying_face::beers:

12 likes

Schitterend horloge, congratz! :partying_face::tada:

Wat dragen die dingen trouwens lekker hè, hij sluit bijna naadloos aan op mijn pols. :heart_eyes:

10 likes

Ziet er heel mooi uit en lekker dat het ook comfortabel draagt, congratz! :tada:

2 likes

WEEKEND :partying_face: :beers:

15 likes

Doe je goed! Ik had ook wel verwacht dat ik al thuis zou zijn. Maar niks is minder waar!

Fijn weekend!

1 like

Thanks! Ja, bevalt goed, de Barton tropic. Maar ik heb er drie gekocht. Dus, hier ook maar even aangehangen. :grin:

Zo, en nu lekker aan de loempia’s!:yum:

#NonSqualeFriday :wink:
Nee hoor, deze was even om te proberen. Maar die band blijft er voorlopig om. Heb er toch lekker 3! :grin: Om de pols nog steeds de Onda.

Enne, ben er helemaal klaar voor!!!

Weekend GIFs - Get the best gif on GIFER

10 likes

Deze kleur is ook zo mooi😍

12 likes

Ja, zeker! Die sunburst bruine dial in combinatie met het oranje is echt heel bijzonder! Eind vorig jaar, op de Squale meeting, omgehad en vond 't echt een plaatje!:star_struck:

2 likes

:joy: Smakelijk! :+1::tada:

2 likes

:thinking:

Ik doe gewoon met je mee!
Ben wel klaar met ‘vrijdag de 13e’ … :sunglasses:

Eens! Die ouwe Von Büren heeft een heel erg prettig kassie ontworpen.

okay-sounds-good

Lekker frisse uitstraling ook, de Squalematic begint steeds meer op mijn netvlies te komen.
Irritant … :see_no_evil: :joy:

8 likes

Whoop :tada: lekke bezig. Welkom terug