Squale only šŸ¦ˆ (Deel 2)

So, inderdaad :rofl: dagtaak om die bij te houden

5 likes

stelletje theeleuten hier

4 likes

Ja is toch wel een klassieker in de 1521 reeks :ok_hand::shark::100:

3 likes

de polished versie lijkt mij voor de vakantie wel lekker

3 likes

Oh jee, hij begint te kriebelenā€¦ :sweat_smile::yum:

Geduld pappie, geduldā€¦ :hugs:

10 likes

Lekker shinen op een terrasje :beer::wine_glass:

3 likes

Die is ook wel heel mooi natuurlijk :heart_eyes:

3 likes

Ik denk dat we morgenochtend al op de 4K posts zitten, in dit topic. Dus: Squale only Deel 3! :grin:
State Fair Stories OTT

6 likes

Oh, in dat geval nog snel even een foto ā€¦

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

9 likes

Ik help mee met een zomerse terugblik.

11 likes

Trusten all. :sleeping:

5 likes

Welterusten!:first_quarter_moon_with_face::yawning_face:

9 likes

Ik neem nog ff een bakkie erbij, op naar Deel #3. :shark:

7 likes

Morgen weer vroeg eruit, dus hup het mandje in!

11 likes

Heb ik sinds de nieuwe regels niet meer mee mogen maken. Controles zijn echt heel veel strenger geworden @Archer

3 likes

Ik heb in de afgelopen twee jaar ook BTW+(afhandelings)kosten aan DHL moeten betalen. Helemaal zoals het heurt. :innocent:

Wel was Gnomon twee keer erg ā€˜schappelijkā€™ met de waarde op de douanedocumenten. Kortgezegd, zij belazeren de boel soms een beetje. Ongevraagd. Of ze dat nog doen, geen idee. Ik hield gewoon rekening met ā€˜het ergsteā€™, dus met 25% bovenop het bedrag van het boodschappenmandje. Kan het alleen maar meevallen.

Je krijgt er wel een gratis schoonmaakdoekje bij zag ik, jippie ā€¦ :joy:

PS Heeft ā€˜Team @royke74/@MotoSkoolyā€™ (Q-Watches) niet gewoon de Y1545 liggen? Dan weet je zeker dat het goed gaat en heb je ook een betrouwbaar lokaal loket waar je terecht kan bij een eventuele garantieaanspraak. Ook wat waard toch?

Familiekiekje voor de sfeer ā€¦

6 likes

Die truc die ken ik en de douane ookā€¦ En als er iets misgaat ben je ook voor de lagere waarde verzekerd. Voor een bandje zal dat niet uitmaken maar voor een horloge kan dat een stuk minder prettig zijn.

2 likes

Ik mag hier niks over zeggen, anders krijg ik misschien een keer een ban. Maar in goed oveerleg zijn er inderdaad meer (lees fijnere) wegen die naar Rome leiden.

Ow ja, deze wilde ik eerder posten, maar door het drinken ervan, vergeten. :joy::joy:

6 likes

Daar heb ik ook last van, de matic tickels my pickle.

4 likes

giphy-2

Trusten jongens!
:sleeping:

PS Doen jullie de laatste 20 posts nog even? @TagEd verwacht dat als 'ie weer wakker is, dat we in ā€˜Deel 3ā€™ zitten.

6 likes