Genieten van een heerlijk espressootje en m’n Squale! Una bella giornata!
Was in eerste instantie wat underwelmed door dit horloge, maar na 2 maanden dragen helemaal om. Geweldig duiker, echt een classic. En blijft spannend om naar te kijken.
Thuis, na file en regen.
Oké laten we dat nog een keer proberen. Ben benieuwd waar de mannen van Q @royke74 en @MotoSkooly nu mee aankomen haha
Wat een cool apparaat dit, die zwarte markers en details (zoals zwarte charter ring) maken deze Arancia echt speciaal!
En kan niet afsluiten zonder het te roepen: wat een lekkere tropic band krijg je weer mee van Skwalleeee!!
Thanks Q-clan, de Arancia gaat samen met mij genieten van zon, strand en zee!
Lekker man, gave uitvoering met dat oranje zeg
Thanks, ja ik moet bekennen dat deze combi wel echt gaaf is. Recent nog de Doxa200 Professional gehad maar vind deze indrukwekkender!
Jammer dat het nu regent maar ook daar kan die tegen .
Wat een heerlijke uitvoering is dit zeg
Thanks kerel!! Van alle markten thuis deze
Mooi,uitvergroot toch mooier dan op de foto’s van Q-watches
Congratulazioni! Wat een gave Squale! Geniet ervan!
Mooi man!
Eens, foto’s doen deze Shark echt geen eer aan!
Thanks, ook voor de aanmoediging haha
Thanks kerel, toen ik die 1521 bij jou weer zag (waarvan mijn ex nu bij @fredpanarai1 ligt) ging het weer kriebelen haha!
https://www.orologeriamajer.it/it/orologi/limited-edition/squale-1521-full-lumen-milk-white.php
Kennen jullie deze al?
Sorry ik krijg er geen foto op (te weinig geheugen op mijn telefoon blijkbaar ) iemand anders wil deze er vast bij zetten.
Heel erg stijlvol in het wit
Bij Q op de site te bestellen hoor
Nee dat is een andere
En die blijft ook lekker in de box liggen, snap je nu waarom ik niet zo gretig ben om te verkopen. Krijg ik spijt en kan ik weer eenzelfde horloge terug gaan kopen .
Je hebt gelijk, de versie die jij deelde is inderdaad full White! Erg mooi ook!