Uiteraard, was meer benieuwd naar hoe jullie ervaring is qua draagcomfort (uiteraard ook per persoon/pols anders). Estetisch is het helemaal aan smaak onderhevig, maar ik moet zeggen dat de sub200 me ook echt heel erg aanspreekt. Op een hele andere manier dan een 1521 doet. En gezien ik een zwarte 1521 heb past een sub200 professional er mooi naast denk ik!
Hoe bevalt Rome? Ga er aankomende week naartoe
Heerlijke stad. Wel touristisch maar dat weet je van tevoren. En op het moment is het 40 graden dus een tikkie aan de warme kant haha
Denk ik ook
Fijne vakantie. Zit zelf onder aan het garda meer en is hier ook bloody hot
Nice, ja daar stel ik mij alvast op in
Wow van harte @Cihanski, heel tof!!! Heeft lang op mijn radar gestaan, maar toch voor pvd met zwarte plaat gekozen. Nu lekker genieten
Ook lekker!! Thanks kerel, ben er blij mee!
Je spreekt het wel zo uit
@Archer @ABCSteed Ja, een beetje tricky, de uitspraak. Andrea Maggi heeft wel 'ns uitgelegd dat Squale eigenlijk een Frans woord is en dus daarom uitgesproken wordt als ‘Skwal’. Maar ik hoor hem op andere momenten ook wel meer ‘Skwaale(e)’ zeggen en dat is ook hoe TGV het uitspreekt. Hij is ook (deels) Italiaans en vindt deze manier van uitspreken te verantwoorden, vanwege de duidelijke Italiaanse links van Squale met Italië. Ik spreek het zelf ook zo uit, om diezelfde reden en omdat ik ook Italiaanse roots heb.
Ben zelf ook voorstander om Skoeuaale te roepen, niet vanwege mijn roots ofzo .
Maar het klinkt zo lekker
Dat zeker!
Ben er ook van overtuigd dat het allebei kan
Tijdens Watchtime Düsseldorf heb ik de algemeen directeur van Squale gesproken: Fabio Ferrari (italiaanser kan niet) Hem heb ik ernaar gevraagd. Hij gaf aan dat het officieel “skwal” is. Maar hij hoort het ook vaak anders uitgesproken
Ja snap ik. Eneee, goed man
Maken we er toch Squale (Skwal) only van
Haha neeee!
Net wel even de topictitel klein beetje aangepast. Hele verbetering, imo. Wilde ik al een tijdje doen. Nu op deze bella domencia… Yep, I did it!