Squale only ๐Ÿฆˆ (Deel 2)

Lekker hoor :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

:rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Zo! Ik heb je er al een aantal keer over zien posten hier, wat tof dat je hem nu kan gaan bemachtigen! Ik kijk uit naar de fotoโ€™s hier, gefeliciteerd. :grin:

2 likes

Heerlijk! Staat ook top op mesh :grin:

14 likes

Jheeeโ€‹:partying_face::partying_face::partying_face: mag weer na buiten na al die Covid shit.

11 likes

2 likes

Die gaat zeker niet tegenvallen @TagEd , @Watch2Morrow kan daar ook over mee praten :grinning:

14 likes

Hoe zomers wil je het hebben? :ocean:

Polished clasp maakte 'm wel af :ok_hand:

21 likes

Zelf net weer van strap gewisseld.

Een NM achtige band die je ook kan dragen zonder dat er een band onder je horloge zit :ok_hand:

10 likes

Zo, even een eerste real-life foto. Verwacht er de komende tijd nog wel 'n paar te zullen posten.:wink:
Eerder vandaag dus deze opgehaald bij Jaap (@SuperC), van Ten2Two. Erg gezellig, trouwens!:grin: Horloge is echt nieuw. Sticker zat er zelfs nog op! Maar man, die wijzerplaat en die kleur! Wow, accuut in tropical islandmodus!:desert_island::tropical_drink::sunglasses: Dat kan Squale wel, hoor!:+1: Mโ€™n tweede dus en kon zomaar 'ns nog eentje bijkomen, in de toekomst. Wat een heerlijke horloges!:heart_eyes:

Yes! :grin: :+1:

Ja, blingen doet ie zeker! :sunny: :sunglasses:

Ja, echt super! En yep, ziet er ook heel goed uit!

Ben ik ook niet bang voor. Kan mโ€™n ogen er bijna niet vanaf houden! :laughing:

Haha, met dit horloge wordt 't overal en altijd vanzelf zomer! :smile:

Thanks, man! Ja, heel blij dat ik 'm heb! :blush:

21 likes

Ik voelde mij ook even oud na deze uitspraak :sleepy:

Gefeliciteerd met deze nieuweling. Lekkere blauwe dial hoor :+1:

Ik ben het helemaal met jou eens :+1:

Mooie strap Dan. Zitten ze ook een beetje comfortabel :thinking:

3 likes

Thanks, man! Ja, echt helemaal :heart_eyes: op die dial!

2 likes

Een van de fijnste banden die ik heb .

2 likes

10 likes

Siliconen is een stofbende :grimacing:
Ik heb nu een tropic erop van Squale zelf, echt een fijn ding.

1 like

Hier zie je hoe lang I guess, haha. Het is een band die niet ver uitsteekt op mijn kabouter pols.

5 likes

Wow, heel mooi . :star_struck: :star_struck:

2 likes

Vakantie met de Squale. :sun_with_face:

17 likes

Schitterend!

2 likes