Squale only 🦈 (Deel 2)

Ome Ali is lekker snel bezig!

Zwarte date disc voor de Arancia is net binnen, nu is het wachten op de ceramic bezel insert!

9 likes

Sensazione di felicità! Wat is daar toch eigenlijk weinig voor nodig.:grin:

17 likes

17 likes

Buona giornata a tutti!:sunny::coffee:

19 likes

Je maakt ons (mij) aardig jaloers met je Azzurro Onda hoor!! Wat een kleur, heerlijk. :grinning:

3 likes

Deze blijf ik toch ook echt heel erg mooi vinden! Heb je hem al op andere straps geprobeerd?

2 likes

Haha! Thanks! Die wijzerplaat is idd wel erg :yum:, vind ik ook. Moet er ook steeds naar kijken. Het is een obsessie aan het worden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Met een vers :coffee: in het ochtendzonnetje :hugs:
Mogguh :shark:

21 likes

Squale Onda Mezzanotte :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Poah die is ook mooi zeg. Ook die waffle rubberen band, waar komt die vandaan? :heart_eyes::+1:

2 likes

Ome Ali. En geen grap, een van de fijnste en meest soepele banden welke ik ooit heb gehad :ok_hand:

2 likes

Heb ik ook een waffle van, heel soepel alleen wel dikker dan die van jou volgens mij .
Van dat FKM rubber of zoiets en geen stofmagneet .

3 likes

Kan het niet laten!

13 likes

Moet je ook zeker niet doen! Squale plaatjes zijn altijd :+1:

5 likes

17 likes

Nog niet, vind het roggeleer zo leuk op dit horloge. Dringend eens een Tropic bestellen. :see_no_evil:
Suggesties voor bandjes? Ik hoor ze graag…

2 likes

17 likes

De originele Squale tropic is de fijnste die ik gehad heb. :+1:

@johngo

Ook een tip om in de gaten te houden is de aanzet van de tropic band. Een te platte aanzet ziet er niet echt top uit i.c.m. de aflopende lugs van de 1521. Foto als voorbeeld.

9 likes

Sinds vandaag mag ik hier weer meedoen! :sunglasses:

Lekker zomers horloge blijft het toch. Rubberen band is top! Al viel het me op dat er geen gravering van de merknaam op de zijkant van de kast meer zit.

22 likes

Gefeli! En welkom bij de club! :+1:

Het ontbreken van de merkgravering op de zijkant vd kast vind ik een voordeel. :+1:

Ik heb 2 Squale’s verkocht omdat ik ze zonder die gravering wil hebben.

5 likes