Squale only 🦈 (Deel 2)

Kom ik net vandaan :sunglasses:
Waar ga je heen?

Fijne vakantie btw

1 like

Nou, geniet van una bella vacanza! :sunglasses: :sunny: :motor_scooter: :wine_glass: :it:

1 like

Thanks, naar Rome en Napels :grinning_face_with_smiling_eyes:
Leuke vakantie gehad?

1 like

Dankje :sunglasses:

2 likes

Lekker man, geniet ervan. Ga je vliegen?

2 likes

Yes, morgenochtend lekker vroeg, om 07:00 uur al :stuck_out_tongue:

1 like

Beste Skwalista’s

Ik heb na lang overwegen en vele topics te lezen gekozen voor de Kaufmann met de optie Change it springbars, de Squale tropic was favoriet maar ik vrees dat die wat lang zou zijn voor mijn polsomtrek.

8 likes

Lekker hoor, goede keus. Draag die van mij nu ook op een Kaufmanm Tropic, zeer fijne band :grin:

2 likes

Leuk om horen, ben benieuwd. :+1:

2 likes

Dat zou voor mij ook een prima maat zijn .

Zelf nog lekker in de veranda nu .

De :shark: op z’n nieuwe nato .

19 likes

Dus om 03:00 op schiphol? Ik heb van de week ook gevlogen, toen 2 uur in de rij gestaan (viel me nog mee moet ik zeggen).

2 likes

Da’s lekker op tijd. Hopelijk valt 't mee. Ik ga binnenkort ook om die tijd vliegen, vanaf Schiphol. Ben benieuwd naar jouw ervaring. Veel plezier, in ieder geval!

3 likes

Fijne vakantie :sunglasses::parasol_on_ground::airplane:

2 likes

Wat een heerlijk topic is dit
Allemaal blije mensen.
Ik kan niet wachten totdat mijn squale aankomt vanuit Singapore :hugs: wachten duurt zooo lang

8 likes

13 likes

We hebben het hier erg gezellig, met de Squalefans onder elkaar. :relaxed:

Het leven is beter met een Squale om de pols en een koud biertje in je hand. :stuck_out_tongue_winking_eye: :beers:

Da’s een eind weg! :thinking: Je kunt voor een nieuwe ook goed terecht bij Q-Watches en hier op HF komt er ook regelmatig eentje voorbij, voor een goede prijs. :+1: Vanwaar de keuze om 'm helemaal uit Singapore te laten komen?

3 likes

Squale only en Tudor only ; zijn toch wel de gezelligste topics :+1:

4 likes

Mooi hoor, ga je die zwarte datumring er zelf in zetten of laar je het doen?

2 likes

Thanks!! Wordt door een professional gedaan, het wachten is nu op de volledig zwarte ceramic bezel insert!!

4 likes

Jazeker een eind weg maar wordt opgestuurd dus ik hoef er niet veel voor te doen :grin:
Ik zou eerst een squale 1521 Arancia Full Lume gaan maar wou eigenlijk geen pvd dus na een hele tijd zoeken een NOS oranje 1521 kunnen vinden met gravering op de zijkant (ja kamp zij gravering)
Vandaar dus

4 likes