Squale only 🦈 (Deel 2)

Omwille van het contrast en de kleur nog verder eruit te laten springen zou ik zelf gewoon een zwarte tropic band oid kiezen. Maar het horloge is supergaaf!

2 likes

Buongiorno, Squale gang! Een heel fijn weekend, iedereen!:coffee::sunny:

12 likes

Jij ook, Robert! Maar Jeeez, nu al aan de cocktail?! :open_mouth: :grimacing: Mijn lichaam is nog een beetje het bier van gisteren aan het verwerken. :beer: :stuck_out_tongue_winking_eye: Misschien vanmiddag. Straks een feestje. 'ns kijken wat ze daar schenken. :grin:

1 like

Goed weekend :+1:

18 likes

Daar moet je ook tijd voor maken. Beetje time management. Kom je ook aan de belangrijke dingen toe. :beers:
Dear Drunk Dude | Random Letters to the World
Beetje prioriteiten stellen, man! :crazy_face:

4 likes

Groeten uit Barcelona!

18 likes

Goeiesmiddags squalistas!!

13 likes

Groeten uit Napels :grin::facepunch:

23 likes

Heerlijk! Veel plezier!

1 like

16 likes

Zit je lekker op het strand? Zonnetje begint er hier ook door te komen. :beach_umbrella:

1 like

12 likes

Was even een uurtje scheppen met de kleine baas, inmiddels op weg naar de boterham :+1:.

3 likes

Eet smakelijk!

1 like

Vandaag voor het eerst op een rubber waffle strap. Ben er niet over uit hoe ik het vind. Mogelijk ligt dat ook wel wat aan de kwaliteit, is er eentje van cheapestnato.

Wat vinden jullie het fijnst voor warmer weer?

9 likes

Voor warm weer ben ik er wel uit. Goede kwaliteit tropic. Met staal blijf ik altijd aan het verstellen. Met rubber niet, maar dat is mijn ervaring.

Dit rubber heeft nogal een hoog Seikogehalte. Of dat positief of negatief is, moet je zelf natuurlijk bepalen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, zeker rubber.

2 likes

Sorry , kon het niet laten in het Squale only topic . Maar dit is toch wel de beste sluiting ooit . Zeker als je de veerstand gebruikt :innocent:

7 likes

Zou de standaard moeten zijn, in de horlogewereld.

2 likes

Er zit dus fijnverstelling op net zoals glide lock ( Rolex) maar je kan de sluiting dus ook op veerstand zetten bij buigen van je pols veert de band dus mee groter en kleiner . Dus ook bij temperatuur verschillen .
Is eigenlijk dus gemaakt om bij het duiken op de juiste spanning te blijven ,door het druk verschil onder water krimpt - of zet uit . Als je boven water komt je pols ook .

5 likes