Hier voelt ie zich ook prima. Ik vind het een geweldige zomertopper.
Lekker zonnige combo van bandje-minutenwijzer!
Een Squalematic! Nice! Ook omgehad, tijdje geleden. Toch wel echt het maximale dat ik om mijn pols kan hebben, hoor. Maar wel erg mooi! Veel plezier ermee!
Toch ook een beauty
Gefeliciteerd Patrick,
Hij staat je goed.
Hartelijk dank Jelger, echt over zitten dubben qua formaat 1521 vs Matic, toen weer over de kleur…
En toen kwam deze van @jurgen0411 voorbij en was toen eigenlijk meteen om
Hola Squalistas. Op mijn eigen zomervakantie moet ik nog tot eind september wachten, maar jullie licht gekmakend enthousiasme deed me toch al een voorafname doen. Na mijn Sinn eerder dit jaar een tweede aankoop bij Seriouswatches, opnieuw een heel prettige ervaring. Heb niet al te veel kaas gegeten van fotografie, maar het plezier is er niet minder om. Gisteren meteen ook een “black top/pumpkin bottom” Elite silicone bij Barton besteld. Benieuwd naar de combinatie.
Het is mooi geweest. Fijn gehad in Italie maar misschien kan nu iemand anders er een leuke trip mee maken.
Ben je er al op uitgekeken
Nee hoor. Echt een super gaaf horloge. Maar wil een tudor/omega duiker en probeer altijd maar 3/4 horloges te hebben die verschillend zijn
Hey, that’s what we’re here for! Blij dat we je over de streep hebben getrokken!
Enneh, benvenuto in famiglia!
Zo, da’s een hele mond vol! Ik vermoed dat ik dezelfde heb. Maar wist niet dat ie zo heette.
Bevalt overigens goed.
Ah, heerlijk! Veel plezier