Squale only 🦈 (Deel 2)

Voor de eerste keer zelf naar het buitenland gereden, dat wordt weer een lekker weekje.

11 likes

Vandaag wezen zeilen in Leek. Linksonder de 101 Atmos in actie :stuck_out_tongue_winking_eye:

Leuk om al die vakantie foto’s te zien in deze groep :grin:

7 likes

Nog altijd aan het genieten.:sunglasses::desert_island: Hoewel vandaag wel de warmste dag tot nu toe was.:sunny::sweat_smile: Gelukkig ook een lekker briesje en veel tijd in het water doorgebracht, met de Squale, natuurlijk!:grin: En dan gaat het allemaal :+1: Zo, even deze leegdrinken en dan gaan we lekker een restaurantje opzoeken. :yum::plate_with_cutlery::beers: Fijne avond nog, Squale amici!

10 likes

Vraagje, ik ben me een beetje aan het orienteren…
Ik heb ooit een zeno army diver gehad, maken ze gebruik van de zelfde kasten als squale of lijkt het gewoon veel op elkaar ?

7 likes

Interessant. :thinking: Ik heb op Wiki kunnen vinden dat Squale ooit kasten maakte voor Zeno (net zoals voor een hele reeks andere merken, zoals bekend). Als ik het zou moeten invullen, dan denk ik dat Zeno uiteindelijk zelf met dit of in ieder geval een sterk hierop lijkend kastmodel is doorgegaan, in eigen beheer. Waarschijnlijk zit er geen patent op.

4 likes

Buongiorno! Zo, inmiddels aan m’n 3e espressootje.:coffee: Moet toch een beetje wakker worden. 't is alweer best warm aan het worden.:sunny::palm_tree::sunglasses: Ga zo maar weer even, gezellig met de Squale (en vrouw en kinderen :grin:), het water opzoeken.:ocean: Wens iedereen een giornata fantastica!:+1:

13 likes

Bloedje werm…:sunglasses:

12 likes

Lekker man , zonnige zondag Skwoealista’s :shark:

Wel af en toe voor verkoeling zorgen .

11 likes

Frankrijk terroriseren met mijn mod :grin:

10 likes

Zo in het zonnetje het hele leven een beetje beschouwen, vraag ik mij af wat voor andere band jullie zouden zetten op de 1521 pvd. Ben benieuwd naar jullie ideeën.

2 likes

Zelf nu deze in bestelling , had m ook voor mijn Samurai. Echteen heerlijk bandje imet 2 lengtes.
Soepel en geen stofmagneet .

5 likes

Misschien voor de zomer een oranje tropic-achtige? Wel leuke combi met de oranje minutenwijzer. Heb aan mijn blauwe blasted nu de oranje Barton aan zitten en dat geeft wel lekkere summer vibe, imo.:sun_with_face::sunglasses::desert_island:

2 likes

Proost :beers:

11 likes

Saluti!:wine_glass: Zit aan m’n zoveelste wijntje, vandaag. Tja, je moet goed blijven drinken, zeggen ze, in dit klimaat. Dus, dat doen we dan maar!:stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Hebben ze die ook met pvd hardware??

Voor deze combi heb ik ook al een Tissot t-touch

Dacht zelf ook aan een olijfgroene band

3 likes

Ah, o.k… Ja, dat wordt dan een beetje meer van hetzelfde…:thinking: Nou ja, als ik m’n wijntje op heb, neem ik nog even een frisse duik. Misschien dat ik nog een geweldige ingeving krijg, in het water.:ocean:

3 likes

neem het ervan, ben totaal niet jaloers

1 like

Weet ik zo even niet , zou wel mooier zijn .

1 like

Zal eens ff kijken. De banden zijn overigens niet echt heel duur

Edit: en quick release springbars :muscle:t4:

1 like

Ja, zie je wel, zo’n verfrissende duik doet een mens goed :wink:! En inmiddels wordt er al weer een lekker koud biertje neergezet, hier.:beer: Maar waar ik opeens aan moest denken, is zo’n band niks voor jou?

5 likes