lekker plaatje zo met die lume
Man heerlijk blijft de squale.
Ben er na een paar dagen nog nier van overtuigd dat de Tudor FXD echt leuker is.
Ja beter afgewerkt en allemaal wat verfijnder maar die squale draagt zo lekker ook. Staat TK hier maar twijfel slaat toe haha
Lekker! Gebruik je een percolator?
Kent iemand deze toevallig? De Squale Reef. Ben daarover in gesprek met een verkoper. Kan er alleen 0,0 over vinden online…
Gewoon lekker houden! Ik voorspel je dat je er over een tijdje toch weer een wilt.
Nice! Wel 'ns in een FB-groep zien langskomen. Is een LE. Volgens mij maar 50 ofzo gemaakt.
Vond dit, limited edition 50 stuks , ziet er mooi uit
Klopt, maar dit is ook echt het enige dat ik online kan vinden. Zou het een mod zijn?
Heb net nog even gekeken. Hij is gepost door een lid van de Squale Watch Lovers Group (ja, die bestaat en I’m a proud member!) en die zegt ook: LE, 50 stuks.
Ik denk echt niet dat dit een mod is. Er zijn over de jaren best veel LEs en kleine oplages verschenen.
Exact wat @TagEd zegt… Squale heeft legio kleine oplage aan limiteds gemaakt. Deze witte is wel lekker zomers overigens
Heb je een Squale dan hoor je bij de Squale familie, heb hem al een tijdje niet meer om de pols gehad (teveel horloges), dus dan maar even een wat oudere foto
Inmiddels wel gepoetst hoor
tempting
Zijn baasje is net zo stoffig, nog even en we zijn antiek