Squale only 🦈 (Deel 2)

Inderdaad eerrruuuugggg lang :rofl:

Waar heb je deze besteld dan?

Beetje sjoemelen hier, maar wou graag even mijn nieuwe aanwinst showen :grimacing:

11 likes

Aha. Nou dat word een stukje afknippen dus :grimacing:

Mooi :star_struck::star_struck:

1 like

Nice, man! Seiko, Squale, wat maakt 't uit?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Deze grote liefde weer terug om de pols :heart_eyes:, na een vakantie met z’n broertje. Lekker genieten, met deze schoonheid, voor de tv -lekker nietszeggend programma :grin:- en HF op de laptop. Wat wil je nog meer?:slight_smile:

11 likes

Italiaanse avond met een Schots accentje. :grin::shark::+1:

10 likes

:wink: voor één keertje dan :white_check_mark:

1 like

Goedemorgen. Leuk ding die 1521

13 likes

10 likes

Gefeliciteerd Anno! Groetjes van de mijne :grin:

7 likes

Ook gaaf, zo’n helemaal zwarte! 't is dat ik al 'n volledig zwarte Samurai heb. Anders zou ik deze ook nog wel willen! :grin:

2 likes

Ik zou het doen. Vind de Squale lekkerder dragen dan de samurai. Leuke upgrade pakken!!! :sunglasses:

3 likes

Zou wel m’n derde 1521 worden. Is ook wel weer een beetje veel van het goede… :grimacing: :thinking: :woozy_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Je hebt toch ook drie paar sokken, niemand die daar moeilijk over doet :crazy_face:

4 likes

Nee, ik heb slechts twee paar: zwarte voor de even weken en witte voor de oneven. Lekker overzichtelijk! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Beste Squale liefhebbers,

In onderstaande link vinden jullie de uitnodiging voor een Squale meeting op 2 oktober aanstaande.

https://www.horlogeforum.nl/t/uitnodiging-squale-meeting-2-oktober/408929

Zien we jullie daar?

Groetjes,

Royke74 en MotoSkooly

8 likes

Leuk initiatief. Ga gelijk kijken of ik dat weekend vrij ben :+1:

🫣 geld voor meer sokken uitgegeven aan horloges

1 like

Herfstkleuren staan hem erg goed…….

al komt dat bij nader inzien op deze foto’s niet volledig tot zijn recht……ik blijf helaas een amateurfotograaf

12 likes