Squale only 🦈 (Deel 2)

7 likes

Vandaag heeft iedereen die zich heeft aangemeld voor de Squale meeting 2 oktober aanstaande een mail gehad met alle details. Mocht je die niet hebben ontvangen maar wel aangemeld zijn laat het mij even weten.

Door enkele afzeggingen zijn er weer een paar plaatsen vrijgekomen. Interesse? Let me know!

We zien je daar!

7 likes

Ik ga het definitief niet redden maar hoop dat het een geslaagde meeting zal worden :grin:

Hoop dat ik hier kan meegenieten van de foto’s!

1 like

Jammer! Nou zullen we nooit weten of jij wel echt een Skoewalee hebt… :wink:

1 like

Als er een volgende editie komt, kom ik dat graag bewijzen :grin:

1 like

Terug op de rubberen band :innocent::+1:

6 likes

O.k., aangezien er nog niemand over begonnen is, doe ik het maar… :grin:
Wat vinden we van deze nieuwe release, de ‘Periscope’?

13 likes

De kast/wijzerplaat verhouding is iets uit balans naar mijn smaak.

1 like

Ja, bezel lijkt wat fors ook, he? Maar in het filmpje op de site ziet ie er wel weer stoer uit, vind ik. :muscle:

2 likes

Idd, maar stoer is ie zeker!

1 like

Eens!

Op de foto’s lijkt hij mij erg tof, een echte toolwatch. De kleuren combinatie van blauw en zwart vind ik wel gaaf zeg. Zou hem graag eens in het echt willen zien :+1:

1 like

Ja, da’s wel gaaf gedaan, idd. Nou ja, misschien nemen de mannen van Q-watches er een mee, 2 oktober. Hoewel ik niet weet of ze zo snel al beschikbaar zijn, de horloges, bedoel ik. :grin:
Ik ben zelf wel erg benieuwd naar de blauwe Sub 39 GMT!

1 like

Dat denk ik toch wel :sunglasses:

3 likes

Kijk, jullie zitten niet stil! :muscle: :+1: :white_check_mark:

1 like

Yes, maar ook een dikkertje met 16mm.

Ach, hij hoeft bij mij niet onder een overhemdmanchet, ofzo. Die draag ik zo min mogelijk. :grin:
Maar moet je eens kijken hoe stoer dat eruit ziet als je een beetje aan 't sleutelen bent aan je onderzeeër! :muscle: :sunglasses: :dolphin:

Ik zie op dit plaatje en zag in het filmpje trouwens ook dat de meneer in kwestie een soort (blauwe) beschermring om de bezel heeft.

En toch he, die foto op de FB-pagina van Squale… Dan zie je wat voor ongelofelijk g&*l horloge zo’n 1521 eigenlijk is! :heart_eyes:

Anyways, dames en heren, zijn jullie al een beetje klaar voor de Vrijdagmiddagborrel? :beers:
Goed weekend, alvast!

7 likes

Goed gezien … dat hoort erbij .

8 likes

Oh, hé gaaf, in verschillende kleuren, ook nog!

1 like

Matching shoes in the building! :grin::joy:

7 likes

10 likes