Die is wel heel tof
Grappig dat je 't zegt. Squale heeft ooit de kasten gemaakt voor Blancpain. Dus er is ook daadwerkelijk een link tussen deze twee bedrijven.
Ik heb nooit een probleem gehad met die 22mm, de band die erop zit is de allerbeste sailcloth die ik heb gezien en omdat het horloge best wel wat wrist presence heeft, vind ik die band er verhoudingsgewijs goed bij aansluiten.
Die fase is voor mij gelukkig voorbij. De jongste is dit jaar naar de middelbare gegaan. Die ga ik niet meer opwachten
Beter! Kijk ernaar uit!
Dat snap ik! Vrijheid in zicht
Hey @Colnago, waarom heb je die Rambo Squale nooit hier gepost? Vinden we alleen maar leuk, hier en je kunt 'm meteen even pluggen!
In deel 1 van het squale only is hij wel terug te vinden denk ik. Cool ding he? Dezelfde kastenbouwer als van de Sinn 171 trouwens.
Super cool! Kom jij naar de meeting en neem je deze dan mee? Als ie nog niet verkocht is, natuurlijk. Dan hebben we sowieso wat bijzonders om ons aan te vergapen!
Heb je deze trouwens al 'ns in de Squale FB-groep gepost? Vinden ze vast ook interessant, daar!
Ik mag daar niet meer binnen denk ik heb maar 2 Squale’s meer waarvan 1 te koop staat.
Sorry. Geen FB account. En neen, ik ben de 70 nog lang niet voorbij.
Lijkt me geen probleem. Ik weet toevallig dat er zelfs iemand komt die (nog) helemaal geen Squale heeft. Kan me overigens bijna niet voorstellen dat deze persoon ook weer zonder vertrekt.
Anyway, als je het leuk vindt: even @MotoSkooly vragen of er nog een plekje is.
Ik ook niet, hoor!
Maar op FB zitten tenminste niet al die kinderen. Ben je lekker met volwassenen onder elkaar.
Niewaar!
Ik weet ook niet hoe dat straks gaat. Hoop niet dat 't uit de hand loopt…
Zeker
Grappig ineens zo blij met mijn