Squale only 🦈 (Deel 2)

Ja, ik heb er twee (1521) en twijfel ook of dat dan zo blijft. :thinking: Maar, ik heb afgelopen zondag de Sub 39 eens goed bekeken en omgehad en dit is toch echt wel een ander horloge, qua vormen en hoe het draagt. Dus, misschien lekker toch gewoon de 1521 erbij houden! :wink:

2 likes

Edit: dubbele post.

1 like

Nee, gewoon beide :innocent:

2 likes

Oh nee toch… welke moet er dan vertrekken? :astonished:

1 like

Nou ja, zo’n vaart zal 't misschien ook niet lopen.:grin: Van de twee blijft de Onda Azzurro sowieso. Maar ja, de blue blasted draag ik ook dusdanig veel, dat ik die eigenlijk ook helemaal niet wil missen…
Nou ja, misschien houd ik ze ook gewoon allebei. Heb ik er drie. So what?
Tenzij ik op de blue blasted een net bod krijg… :thinking: Oh, well. We’ll see. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Heerlijk als vakantie horlogeUploaden: 91ABAF34-50B5-4980-B73F-01311533FC29.jpeg…

15 likes

Uberhaubt heerlijk om nu vakantie te hebben en dan helemaal met zo’n mooie Matic om de pols! :star_struck: Geniet ervan! :beers:

2 likes

Prachtige kleuren zeg. Gaaf model :muscle:

1 like

Wauw, deze draagt hemels op een single pass nato! :star_struck:

20 likes

Lichtjes :blush::man_shrugging:

1 like

Heerlijke kleur hoor. Dat bolle glas en die opgelegde indices vind ik ook echt een toevoeging ten opzichte van de 1521.

1 like

Zo is dat! Denk dat je hier in ieder geval op weinig kritiek kan rekenen :grin:

2 likes

Inruil bespreekbaar?

9 likes

:smiley: zekers. Wat een lieverd. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Sweet. Lotta is zojuist weer opgehaald. Tot de volgende keer lieve muis…

7 likes

Lekkere Lume!

16 likes

Ik verkies de 1521 boven de sub39.

Ik durf zelfs te stellen dat er bij mij geen sub39 zal komen. En dat komt slechts door mijn voorkeur voor de 1521.

Het zijn best 2 verschillende horloges. Wellicht een keer naast elkaar houden als er een sub39 eigenaar bij je in de buurt woont die zo vriendelijk is om dat mogelijk te maken.

Ik persoonlijk zou niet ongezien de 1521 eruit mikken en de sub39 op basis van foto’s als een soort van blind buy aanschaffen.

2 likes

Ik doe mee…

16 likes

Ik heb al meerdere malen een Sub 39 vast gehad en vind het een fijne maat. Net een tikje kleiner en platter in het geval van de Superblue, maar ook nog erg passabel in het geval van de GMT die @royke74 bij zicht had, zondag.

Ongezien is het dus niet. De 1521 is iets markanter, maar ergens zit de Sub 39 met z’n skin-diver vibe meer in mijn straatje.

Plaatje voor de sfeer. Ik heb hem al sinds 2015, dus er is geschiedenis. En hij is net terug van een beurt, dus weer netjes schoon en waterdicht.

Dat is een brug te ver, ik blijf het zeggen.

11 likes