Ik moest maanden wachten om jullie mijn eigen Squale onder de Griekse vakantiezon te showen, maar sinds gisteren valt de regen met bakken uit de hemel. De pret is er niet minder om.
Wat een super stoere foto!
Da’s ook een heel fraai 1521! Geniet ervan, daar in Ελλάδα! Hopelijk toch nog wat zon, later.
O.k., even 'n update voor m’n Squale amici: het lijkt een (vroeg) verjaardagscadeau te gaan worden en ik heb een mooie aanbieding gekregen van de mannen van Q-Watches (waarvoor dank!). Deze gaat er gaat er dus aankomen, binnenkort.
Wat een mooie band, staat super.
Welk merk is dit?
Groet Leen,
Staat goed!
Lekker hoor, met die full Lumen! Nooit meer ‘afraid of the dark’ .
Heel tof, mooier dan die full lume edition.
Ik vind hem ook erg aangenaam om naar te kijken. Al vind ik de full lume wel wat authentieker, als ik het zo kan noemen.
Van de ‘white milk’ vind ik de hoeken van aan de kast wel wat hebben. De diameter is overigens 41mm, wat niet te groot is imo.
Beter tot hun recht komen.
Ja, die ‘White Milk’ is een LE. Zie je dus niet vaak en is zeker gaaf. Maar ik vind de kleur van de ‘gewone Full Luminous’, die ik dus heb, ook net effe wat lekkerder smoelen.
Ja, zoiets.
Nou ja, ik heb 'm dus al een keer omgehad, bij het Squale event en vond 'm eigenlijk meteen mooi. Dus ben blij dat deze 't wordt en ben voorlopig weer even klaar. Nu alleen nog een keer een mooie TAG Heuer of Heuer auto chrono, liefst niet te groot, en dan is de collectie compleet. Maar dat is voor wanneer ik echt iets te vieren heb of gewoon even niet meer weet wat ik met m’n geld moet.
Mooi hoor!
Thanks, man! Nog nooit drie van hetzelfde model gehad. Nu wel, dus.
Een collectie binnen een collectie
Ik ben echt fan van horloges met een witte wijzerplaat maar in dit geval vind ik de groengele ook echt toffer ogen.
Gefeliciteerd alvast met je nieuwe aanwinst, ik ben enorm benieuwd naar de foto’s!