Inderdaad niet heel duur, maar wel op staal kopen natuurlijk. En het is exclusief belasting.
Ik wordt hier heel blij van!
De bijzondere wijzerplaat is overigens een verwijzing naar de traditionele Côtes de Genève versiering. Vind ik een leuk detail.
Helaas ex BTW. Dus zal in Nederland wel ietsjes hoger uitvallen.
Ik vind de grijze erg mooi. Een echte haai.
Ai nu moet er een Squale gaan komen ik neem aan dat ie ‘flink’ onder de prijs van de 1521 komt dat zat de vorige 1545 iig wel
Edit: ca. €820 bij Gnomon
Verwacht idd wel dat ie een stukkie goedkoper gaat worden dan de 1521, die ik eigenlijk ook al een heel goeie deal vind: heel veel horloge voor je geld.
Nog even 'n plaatje dan.
Hm ja valt dus wel mee €820 op staal en een 1521 is daar ca. €940. Een GMT €870
Ondanks dat deze 1545 een andere uitstraling heeft dan die van mij, neig ik op dit moment toch naar een 1521 als next one for me.
Net hier weer even gekeken.
Ik heb een 1521 blasted met zwarte plaat. Blij mee.
Maar een 1545 sub-hommage of een 1545 GMT bekijk ik ook al langer.
Maar dan heb ik zoveel matte zwarte plaat (heb nog een flieger en nog een fiedwatch)
Moeilijk moeilijk !
Plaatje voor de sfeer van het net
Ik zou voor dat kleine prijsverschil altijd (echt altijd) voor de mooiere en de meer iconische Von Buren kast gaan van de 1521.
Maar ik heb een echte softspot voor dat design. Dus ben bevooroordeeld. Ook omdat hij op veel verschillende banden ontzettend goed op de pols ligt. Draagcomfort van de 1521 kast is echt subliem voor een 42mm.
Hij draagt kleiner dan zijn maat doet vermoeden.
Helemaal mee eens.
Ik ook. Heb er inmiddels 3!
Heb even geïnformeerd en begreep dat de mannen van Q-watches binnenkort alle kleuren 1545 beschikbaar hebben. Staan morgen op de site, om te bestellen. En ik begreep dat ie met stalen band onder de 900 euries wordt en op rubber zelfs onder de 800, bij Q… Da’s wel een goeie prijs, vind ik dan…
Ik vind de grijs/lichtblauwe variant erg geslaagd en naar mijn mening het mooist op de tropic strap. Tof hoor
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, ik vind deze (m.n. op de tropic) véél mooier betere proporties ofzo (voor mij althans)
Bij Gnonom staan ze nu met bracelet op de site voor 820. De 1521’s zijn daar ongeveer even duur als bij Q.
Ik heb daarom hoop op een Q-prijs die ook richting de 820 gaat voor de stalen band. Hopen mag toch?
Vind ik ook het best gelukt en zo’n tropic draagt idd heerlijk. Maar misschien ook wel weer interessant om 'm op staal te kopen en dan rubber er los bij?
Altijd hoop houden!
Over het algemeen prijstechnisch handiger om hem op staal aan te schaffen. Toch denk ik dat ik hem qua looks wel stukken mooier vind op de tropic dan op de metalen band.
Aan de andere kant is het wel leuk om af te wisselen met dit model
Ik hoop er ook op en dan nog met een forum korting van 20%.
Helemaal eens. Uniek, mooi en super comfortabel fantastisch ontwerp