Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 3)

Voor de eerste maanden ook zo. Maar nu dus in de reguliere collectie verkrijgbaar :sunglasses:

6 likes

Maak daar ‘kregen’ van. Om de een of andere reden krijg ik die dus niet meer. :thinking:
Nog maar een keer inschrijven. :man_shrugging:

Maar die bruine is echt heel mooi!!! :heart_eyes:

2 likes

Zag in een ander topic trouwens deze Rolex render.
Screenshot_20230302_183442_YouTube

Waar doet die me toch aan denken…? :thinking:

image
Toch een soort teken van erkenning, als Rolex je ideeën gaat overnemen. :blush: :wink:

10 likes

giphy-2

Niet zeuren, jij krijgt gratis horloges toegestuurd …

:beers:

PS De Squale doet me inmiddels meer dan de zoveelste onbetaalbare sub. In Platinum. Waar is de tijd dat een Rolex duikhorloge nog een duikhorloge was? Enne, ga maar vast sparen! :wink:

5 likes

Michael There You Go GIF - Michael There You Go The Good Place - Discover &  Share GIFs

Maar even opnieuw ingeschreven.

Ja, dat sowieso… :roll_eyes:

5 likes

Net in een ander topic even mijn Squale-bureaubladen gedeeld:

Hebben jullie ook je/een Squale op de achtergrond?
Of ben ik de enige gekkie … :beers:

6 likes

Uhm, ik heb een zwarte achtergrond. Lekker saai en waarom? Die icoontjes zijn al druk genoeg :joy:.

2 likes

Ik vergeet er echter wel bij te zeggen dat het er bij jou niet druk uitziet.

Mijn bureaubladen staan propvol. En dan heb ik het nog opgeruimd ook. :joy:

2 likes

Bij mij is alles redelijk georganiseerd. Alles keurig in mappen en niet teveel op het bureaublad. Als voorbeeld de structuur van mijn afbeeldingen…

Ik heb ook een hekel aan de rooie stipjes met een hoog getal ongelezen berichten erin. Kan ik vreselijk zenuwachtig van worden. Dus ik werk ze meteen weg, in de mail enzo. Ik ben dus eigenlijk best wel een opgeruimd kereltje! :wink:

Op de iPhone kom ik er niet onderuit dat de afbeelding een beetje op de achtergrond verdwijnt door alle apps en mappen. Ik heb bij het maken van de achtergronden ook bewust gekozen voor blauwtinten, dan ‘verdwijnen’ de iconen niet in de afbeelding.

3 likes

Buongiorno, Squaleosi!

9 likes

Buongiorno!

Ik kom toch steeds wel weer uit op die Isofrane…

9 likes

Of in ieder geval iets met gaten…

14 likes

Lekkere set, man! En die banden staan goed!:+1:

1 like

Even een dagje deze oude vriend omgehad. Nu weer een switch naar de 1521. Bijna weekend, Squale gente! :partying_face::beers:

10 likes

Eventjes pauze

12 likes

:arrow_up:
Niks aan toe te voegen @Royce!
Ben zelf ook van ‘de gaatjesbanden’, Squales eigen Tropics vind ik eigenlijk perfect.

Leer komt er bij mij niet in, alleen op een ‘dresser’. Een ISOfrane lijkt me net een tikje te dik, maar past de Militaire prima zo te zien. Blijven mooie banden met ook een goed verhaal. :wink:

11 likes

Zeg, die 1521-verslaving kickt al in als je de eerste hebt?! Ik ga komende dagen nummer 2 passen :crossed_fingers::face_with_hand_over_mouth:

7 likes

Midden/eind januari m’n eerste. Stand per begin maart :scream::

Ben stiekem aan het lonken naar een vijfde, een witte, terwijl ik weet dat ik echt helemaal niet van witte horloges ben… :sweat_smile:

12 likes

Haha, zo herkenbaar!
Go for it … :muscle: :sunglasses:

2 likes

Phoe, een grimmig beestje, dat squalemonster!

5 likes